Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Redd for snø!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Redd for snø!

Gutten min på 22mnd fikk seg et lite sjokk da vi gikk ut døra på fredags morgen. Det var komt snø jeg har gleda meg masse til snøen skulle komme for da kunne vi ake, bygge snømann, snølykt og bare herje rundt.
    Men gutten er jo livredd!! Hylgriner om vi setter han ned, står stiv som en pinne og er rett og slett hysterisk. Varer en stund etter vi er komt inn og...når vi er inne er han veldig ivrig og står å ser ut vinduet og sier "nøø"!
    Er det bare min gutt som regaerer sånn? Går det over? Har du tips til tilvenning tar jeg imot med stor takknemlighet

Har vært nydelig vintervær hele helga, men vi har jo nesten bare vært inne

Sladrer med Lillemoren

Sv: Redd for snø!

Liker han å finne på ugang?

Christoffer var ganske skeptisk til snøen da han var drøye to år.
    men han tødde fort opp da han fikk kaste snø på Pappan sin, og Pappan selvfølgelig reagerte med å kaste seg overende i snøen. Da ble snø plutselig en morsom greie.
    Tok ikke så mange rundene med tull og fjas før han var helt avslappet til snøen.
    Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
    Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Opprinnelig lagt inn av mamma`n til Pluggen Se innlegg
      Liker han å finne på ugang?

Christoffer var ganske skeptisk til snøen da han var drøye to år.
      men han tødde fort opp da han fikk kaste snø på Pappan sin, og Pappan selvfølgelig reagerte med å kaste seg overende i snøen. Da ble snø plutselig en morsom greie.
      Tok ikke så mange rundene med tull og fjas før han var helt avslappet til snøen.
      Åh takk! det skal vi prøve! Han elsker sånt til vanlig hvertfall, håper det er gøy i snøen også

Sladrer med Lillemoren

Comment

Han syns det var kjempegøy! Så lenge jeg bar han....
        Men vi pressa han ikke, jeg bar og han koste seg med å se pappan herje..så får vi prøve igjen i morgen satser på det går seg til, ellers kan det bli en lang vinter!

Snøen skal visst forsvinne til uka igjen da, så han får se frem til det

Sladrer med Lillemoren

Comment

Opprinnelig lagt inn av hardanger Se innlegg
          Han syns det var kjempegøy! Så lenge jeg bar han....
          Men vi pressa han ikke, jeg bar og han koste seg med å se pappan herje..så får vi prøve igjen i morgen satser på det går seg til, ellers kan det bli en lang vinter!

Snøen skal visst forsvinne til uka igjen da, så han får se frem til det
          Babysteps.
          Først bæres han, så kan dere sitte på huk, så må han stå selv, osv...
          Skrekken går nok over. Han må nok bare venne seg til den rare konsistensen, og hvordan verden plutselig har blitt hvit.

Her våknet vi også til snø i dag.
          Christoffer satt og snakka i ett til frokosten i dag, og ropte fornøyd mange ganger. -Se Mamma, det nøøø på kake. ( det er snø på taket )
          Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
          Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Ja vi må bare la han bruke den tiden han trenger..er han redd så er han redd! Barnehagen er heldigvis flinke og ikke presser han mer enn han tåler

Herlige Christoffer!

Sladrer med Lillemoren

Comment

Jeg tenkte på dere i dag da vi kom ut i snøen. Andreas var VELDIG interessert, kunne fortelle oss at det var "Fønn" på bakken, men da jeg tok litt i hånda og holdt mot han, sa han "Nei takk!" og gikk en annen vei. Gå i snøen gikk helt fint, men TA I? Nei takk! Nå er det første snødagen vår i vinter da, så han er vel snart klar for å base litt han også. Storesøster (8 år) var nemlig superrask på badet og med matpakkesmøring i dag og et kvarter før vi skulle dra, spurte hun "Kan jeg leke i snøen så lenge?"... Håper jo lillebror blir like glad i snølivet som storesøster!
              - 2004, - 2010, - 2014

Comment

så herlig! også så høflig da gitt!

ja er jo vanlig at de er litt skeptisk til det ukjente, men her er det mange hakk forbi litt skeptisk..ped.leder sa i dag at han var litt mindre redd i dag enn på fredag så det er jo bra (han er forresten en som alltid har vært litt skeptisk til nye ting og reservert i situasjoner han ikke har helt kontroll over)

Sladrer med Lillemoren

Comment

Working...
                X