Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

barn som slår andre barn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• barn som slår andre barn

Hei,
    Jeg har en gutt . Han er 2 år.Han er ene små barn hjemme og alle rundt han er voksen og de er veldig glad i han.Vi snakker persisk hjemme med han. Han er veldig snill og glad gutt. Sjelden han gråter.Han er en aktiv og rampete gutt. Han har et problem , han slår andre barn i barnehagen og jeg vet ikke hvorfor han gjøre sånn? . det jeg undrer på er hvordan får jeg slutt på dette, i barnehage de har prøved og ta han til siden og si nei dett er ikke lov, men ser ut at han forstår ikk. Har gutten min ADHD? jeg har ikke noen god erfaring , så jeg undres HVA KAN JEG GJØRE HER HJEMME for og kanskje få en slutt på dette? Noen som har gode råd??? Takk.
    Last edited by fzeilabi; 05-12-12, 20:52.

Sv: barn som slår andre barn

Det er ikke uvanlig at små barn slår. Noen barn bruker å slå som en måte (som ofte er effektiv) å kommunisere på før språket er utviklet nok til at de heller kan benytte seg av det. Jeg tipper at han vil slutte å slå når han har lært seg å si i fra og uttrykke seg med språk. Det viktigste du kan gjøre er å stimulere språkutviklingen hans og fortelle han hvis han slår at det er vondt og at det sårer den som blir slått.

Comment

Hei,
      Takk for svaret. Nå føler meg bedre.

Comment

Han er 2 år.Han er ene små barn hjemme og alle rundt han er voksen og de er veldig glad i han.Vi snakker persisk hjemme med han. Han er veldig snill og glad gutt
        Last edited by marry9091; 13-12-12, 09:08. Årsak: edit signature
        Decrease your exam stress by using our latest pmp certification training and best quality ccna wireless and Microsoft Certifications We provide with 100% pass guarantee along with www.pittstate.edu and Southern California University of Health Sciences

Comment

Working...
        X