Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Normalt eller ikke normalt??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Normalt eller ikke normalt??

hei.

jeg har en sønn på 2 år og 5 mnd og han sover fortsatt i sprinkelseng. Han har ikke knekt koden på å klatre over ..noe som kanskje er litt rart siden han elsker å klatre på alt mulig annet

Er det normalt at han fortsatt bruker sprinkelseng??
    Ha en god dag alle sammen

Sv: Normalt eller ikke normalt??

Sønnen min fikk stor seng i treårsgave.
    Jeg vil tørre å påstå at det er genialt med sprinkelseng så lenge han ikke har lært seg å klatre over jeg
    Gutt '08
    Gutt '14

Comment

ok. grunnen til at jeg lurer er at jeg leser støtt og stadig på forum at ungene til de det gjelder skiftet seng når de ble 2 år..og det visst ganske mange av de.

hadde vi lagt guttungen i stor seng nå hadde det ikke gått.vi tenkte også å skifte til stor seng når han blir 3 år
      Ha en god dag alle sammen

Comment

Åh, så heldig du er. Her har vi byttet til storseng rundt 2-2,5 årsalder, ikke fordi vi på død og liv ville ha "store" unger, men fordi sprinkelsengen ikke hadde noen funksjon lenger. Eldstejenta klatret ut av sprinkelsenga si fra hun var åtte måneder gammel, så der endte det opp med at vi bare fjernet den ene siden, og satte på en sengehest når hun var rundt året.
        02 05​​ 06 09

Comment

Her lå gutten i sprinkelseng til han var 2år da klatret han over, så da fikk en slik gammeldags utrekkseng med kanter på, de prøvde han ikke å klatre ut av en gang og den brukte han til han var nesten 4.5år
          Jenta brukte sprinkelsenga til ho var 3.5år, ho klatret på alt som var men aldri i senga.
          gutt 2005
          jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Eldste her hadde sprinkelseng til han var godt over 2 år. Vesla har ennå sprinkelseng, men har tatt vekk den ene siden på den og lagt på sengehest, dette så hun skal bli vandt til storsenga når den introduseres om noen måneder. Lillebror trenger sprinkelsenga når han vokser ut av moseskurven, men vi får se, akkurat nå sover de begge i vår seng så får se når det blir, men har funnet stor senga jeg skal kjøpe henne. Men enn så lenge trenger vi ikke ny seng eller bytte seng.

Comment

Working...
            X