Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Når begynne med pute?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kuriosa
    replied
    Sv: Når begynne med pute?

Her har det vært pute nesten helt fra starten ettersom han fra en drøy måneds alder fikk sove på ei pute mellom oss fordi han nektet å sove alene. Men ettersom puta var fast og hele ungen fikk plass oppå puta, fungerte den i starten mer som en madrass enn ei pute.

Leave a comment:

• mcak
    replied

Lillegutt ligger som regler veldig rolig hender vi også finner han med rompa i været eller kølla sammen i enden av senga ;D men i det siste har han til og fra liggi med hode oppå den ene bamsen sin så er nok på tide med en pute her i gårn

Leave a comment:

• mamma`n til Pluggen
    replied

Christoffer på 4,5 år fikk pute for lenge siden(husker ikke når), men fortsatt er det sjelden han faktisk ligger på den.
    Stort sett finner vi gutten i en eneste stor floke med dyne, pute, armer og bein i et salig kaos.

Leave a comment:

• Line-mor
    replied

Jeg må si at jeg ikke husker når jentungen begynte med det. Tror hun var rundt 2, men det var en flat pute og hun dytta den unna når hun skulle sove (likte å kikke i bøker på senga og da var det godt med pute). Guttungen fyller 3 om et par måneder og har ikke pute enda. Han sover innimellom hos oss og da dytter han vekk puta. Vil ikke ha.

Leave a comment:

• Tigertone
    replied

Gutten vår på 2,5 år har brukt en tynn pute det siste året. Han sover bedre med den, så da var det ikke tvil om at han trengte det. Men det er nok veldig individuelt hva som passer forskjellige barn

Leave a comment:

• mcak
    replied

Ja, er nok veldig forskjellig men besteforeldrene hans (min mamma og pappa) bruker pute, og jeg syns - ut ifra hva de forteller at han sover bedre der så tenkte vi kunne prøve det hjemme og, men man får jo høre at man IKKE skal bruke, lurte litt på hvor lenge den "reglen" varte da takk får svar!!

Leave a comment:

• HermineL
    replied

sikkert forskjellig fra barn til barn tror jeg.er jo det på alt annet også...får jo vite fra begynnelsen av at man skal jo egentlig ikke sammenligne barn til barn 100 % med hverandre

Leave a comment:

• -anonym-
    replied

Min sønn er 8 mnd og jeg har begynt med pute.. han sover MYE bedre med.. men kan være det er litt tidlig? Aldri tenkt på det før.. Er det ikke litt ulikt fra barn til barn kansje?

Leave a comment:

• HermineL
    replied

Vi har en gutt på nå 2,5 år og han bruker ikke pute ennå,men det er fordi han ligger ikke veldig rolig i søvne..hehe.som regel snur han seg til fotenden av senga.Så vi skal begynne med pute når han ber om det eller når han sover litt mer rolig at det noe vits rett og slett

Leave a comment:

• mcak
    started a topic Når begynne med pute?

Når begynne med pute?

Sikkert et veldig rart spørsmål :O men jeg hører så mye forskjellig..
Working...
X