Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Bleieslutt

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bleieslutt

Hei. Har en gutt som blir to år i april. Han viser veldig stor interesse for do og potte, og tisser hver gang jeg setter han der. Han har nå gått mange dager uten bleie, og har hatt få uhell. Bortsett fra....bæsj! Han bæsjer i trusa!! Sier ikke fra når han skal tisse heller, men det er jo ikke noe problem siden jeg setter han på do annenhver time, noen ganger oftere. Er han bare ikke klar? Skal jeg droppe dette? Synes bare det er så dumt å ha på bleie når han er så flink uten. Hvis han har på bleie, tisser han i den uten å si fra at han skal på do.har prøvd å lokke med klistermerke hvis han bæsjer på do eller potte, uten effekt!

Sv: Bleieslutt

Virker som han ikke er helt klar for å slutte. Beskjeden vi fikk fra hs var at vi bare skulle prøve i 4-5dager av gangen så vi at det ikke fungerte så skulle vi legge det på is. De sa at ved å stresse med slikt så kune en til slutt få barn med enten donekt eller forstoppelse fordi de ikke klarte å styre alt og det ble for mye for de
    Her var gutten over 4år før vi fikk han bleie fri, men da gikk det på under 2 dager så var han helt bleie fri til og med natta
    Jenta så var ho bleiefri fra 3år, men med en del uhell pga ubehandlet epilepsi som ho da fikk som diagnose når ho var 4.5år
    gutt 2005
    jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Working...
    X