Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vi skal fly med ei på 13 mnd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vi skal fly med ei på 13 mnd

Har dere noen gode tips?

Jeg vil gjerne ha alle triks i erme når vi reiser

Noe vi bør ha med, ikke trenger, burde tenke på osv

Sv: Vi skal fly med ei på 13 mnd

Har ikke vært ute å flyd med barn
    Men følgende ting veit jeg vennina mi har gjort når de har hatt med barn på fly, tåteflaske som barne sugde på ved oppstigning og nedstigning for det hjalp hvist noe propper i øre og slikt
    Ellers så kan det jo lønne seg å ha noe å aktivisere barne med som leke som de er glad i, evnt film på tlf eller nettbrett
    gutt 2005
    jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Mat, spørs hvor langt dere skal fly, men litt kjeks, fruktmos i sånn sugesak, smokk, bøker, ting de ikke har sett før, nytt å spennende kos dere på tur

Comment

Da jeg flydde med 2 på 12 mnd. (blir ikke det nesten det samme?) Ammet jeg dem hele tiden, funka bra. Men tulla på 3 år var litt verre. Men amming funker best har jeg erfart ihvertfall...

Comment

vi har flydd masse med våre barn og trikset er å være forberedt på det meste. Du får ikke ha med vogn inn på flyplassen, så bæretøy av ett eller annet slag er gull. Ha i tillegg en sekk/veske med alt du trenger på turen.
          Du bør ha med deg:
          • Klesskift, fra inners til ytterst
          • vannkopp/flaske
          • smukk om hun bruker det
          • Kosebamse/klut etc som hun er spesielt knyttet til
          • mat om turen er veldig lang (lang er relativt, så kan være greit å ha med litt uansett)
          • snack som frukt, rosiner, kjeks etc
          • en ny leke eller en bok
          • sjokolade (hvis alt over ikke fungerer og hun fortsatt hyler er det helt lov og direkte nødvendig å ha noe godt på lur, må ikke være sjokolade, men noe søtt og godt iallefall )

dette er iallefall det vi har gjort, har fungert glimrende for oss iallefall.
          ]=http://lilypie.com]

Comment

Working...
          X