Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

hva gjør en når barn sier de kjeder seg i bhg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hva gjør en når barn sier de kjeder seg i bhg

Hva gjør en når barne kommer hjem og sier det er kjedelig i bhg. Jenta satt i dag og grått helle veien hjem over at det var kjedelig i bhg, det var ingenting å gjøre der. De fikk ikke drive i klatrestativet siden de minste lekte på den delen og nede så var det jo nesten ingenting å drive med. Ho sa når vi kom hjem at ho heller ville slutte i bhg fordi ho hadde mer å drive med hjemme en i bhg.
    Vet bhg gjør det de kan med de resursene de har og slikt. Så er usikker om jeg ska prate med de om det, eller bare dritte i det siden det er kun snakk om ca 4uker så slutter ho i bhg
    gutt 2005
    jente 2006(følger 2007 barn)

Sv: hva gjør en når barn sier de kjeder seg i bhg

Så dumt da at ho kjede seg. eg trur kanskje eg ville nevnt det for 4 veker for voksne er ikkje så lenge men for en unge er det litt lenge kanskje? Viss det er lite for ungane i bhg å gjer på så kanskje foreslå å ha dugnad for å bedre uteområdet? Hugse det blei gjort på skulen/bhg der eg gjekk som barn. kanskje en ide??

Comment

Sv: hva gjør en når barn sier de kjeder seg i bhg

Det ska være dugnad neste uke, så da skulle de lage en balanse hinderløype ut fra det som står på lista. Det er noe foreldrene har avtalt bare for å få istand litt mer lekeaperater. Er som de sier er at vi bor i en fysak kommune, men ser ikke slik ut i bhg
      gutt 2005
      jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Working...
      X