Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hjelp, noen??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp, noen??

Hei,

BF får vanlig samvær, noe han har rett på, og samvær ellers om det passer. Opptrapping av samværstider i forhold til amming ol. Han får i pose og sekk enn det jeg egentlig vil han skal ha.
    Eneste jeg ikke gir han sånn frivillig, er overnatting så lenge han ikke har eget bosted. Kan jeg "nekte" BF å ha barnet på overnatting når han ikke har eget sted å bo? Er det noe sted jeg kan finne info om dette?
    Fikk høre at BF må ha enten eget sted, eller papirer på at samvær skjer hos hans mor og at det er der han bor. Men når det da faktisk ikke er trygt for barnet hverken, helsemessig eller annet, kan jeg da kreve at han må ha sin egen plass når jeg har hovedomsorgen?

Foreldreansvar, felles...det er jeg villig til å skrive under på, MEN jeg føler ikke for å skirve under så lenge det ikke er de rette forholdene hos BF med tanke på bosituasjon, omgangskrets, rykter om rus, ikke tid til samvær egentlig med tanke på jobb.

Hva kan jeg gjøre? Noen som vet noe om dette?

Sv: Hjelp, noen??

Ville kontaktet familievernkontoret. De sitter nok med kunskap om dette
    05.11.10 04.01.12 17.11.15

Comment

Sv: Hjelp, noen??

Familievernkontoret kan sitte på nyttig informasjon, men verken de eller evt. barnevern har myndighet til å foreta seg noe/pålegge noe, juridisk sett. Jeg ville tatt kontakt med en advokat som har familierett som arbeidsområde, fått råd og veiledning av h*n, for da er du "sikret" på den juridiske siden og da gjør du heller ingenting som kan slå negativt tilbake på deg. Men dette er bare mitt råd, basert på tilsvarende livssituasjon...

Comment

Working...
      X