Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dagmamma fra Helvete

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dagmamma fra Helvete

I dag kjørte jeg og min mann gjennom Sandnes sentrum med vår sønn i baksetet. JEg legger merke til ei dame som går med ei tvillingvogn på andre siden av gaten, som brått stopper opp, river et barn opp av vogna setter det hardt ned på bakken for igjen å ta det opp og riste det, hardt. Hun tar så en tutt eller noe og stapper den inn i munnen på ungen og bokstaveligtalt slenger barnet ned i vogna igjen. På dette tidspunktet har vi kjørt inn til siden på motsatt side av veien, og min mann gikk ut av bilen over gata og snakket med henne.

Min mann: Er det din unge?
    Damen: Ja
    Min mann: Du kan ikke behandle ungen din på den måten.
    Damen: Det har du ingenting med!
    Min mann: Det har jeg allt med! Den ungen er 100% avhengig av deg , så du kan ikke behandle han på den måten. Han har bare deg. Så hvis du ikke innser det, er jeg mer enn villig til å gå rett over gata og fortelle det til de som jobber der inne (han peker på politi huset) hvordan du behandler barna dine. Så kan de snakke med deg?!
    Damen:Nei, nå må du gi deg! (og så gikk hun)

Vi fant ut hvilken adresse hun gikk til. Og så gikk vi rett til politikammeret og anmeldte det. De skulle sende et bekymringsbrev til barnevernet.
    På politikammeret fikk vi vite at hun sannsynligvis var dagmamma til det barnet, for hun hadde 2 unger registrert på seg, mende var for store. Så den ungen hun filleristet i dag var nok en hun passet på.
    Jeg blir så sint! Tenk...hun rister barnet i all offentlighet...forestill deg hva hun kanskje er troende til å gjøre bak fire vegger!!!

Sv: Dagmamma fra Helvete

Så bra at mannen din snakka til den kjerringa! Og at dere gikk til politiet etterpå!!
    Ikke mange som hadde turd å gjøre det..
    Det skulle ikke gå an å gjøre noe slikt mot et barn! Blir så sinna!!

Mamma til Anya, 09.11.06 og Lucas, 08.11.10

Eclips og Johanna75

Comment

Kjempeflott at mannen din og du gjorde noe med det!

Skulle vært flere som grep inn når det trengtes - om ikke annet så for å sjekke om det er noe alvorlig galt...

Comment

synes det er kjempebra at dere gjorde noe med det!!:appl: :appl:

Grusomt at sånnt skal skje. Jeg vil aldri ha barnet mitt hos dagmamma, har hørt for mange skrekkhistorier til det.

Snuppa 2001, Marcus 13 april 2007

Comment

Jo takk! Vi er ikke de som sitter med hendene i kros og kikker den andre veien vi når vi ser slike ting. Holder bare ikke ut at de skal gå ustraffet fra noe slikt! eDer finnes nok nok av dem som slipper unna tenker jeg!

Jeg tror nok ikke alle dagmammaer er slik, men det er jo nettop det... En kan liksom ikke vite med 100% sikkerhet.
          Sønnen vår blir nok nødt til å gå til dagmamma nå til høsten...men hun skal jammen sjekkes grundig!
          Uff, stakkars barn....At det går an.

Comment

Flott at dere sa i fra!

Syke folk
            -01 -06 -12

Comment

Har ikke lyst til å kommentere jeg...

Grusomt!

Comment

Kjempe tøft av dere å for det første ta det opp med dama og for det andre å melde i fra om det som skjedde .

Comment

Fy f....håper virkelig politiet tar tak i det og få kontaktet foreldrene til disse barne! Kjempeflott og modig av mannen din og gå å snakke med henne! :appl:

:kje_jente Celine født 27.07.04

Comment

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth81
                    Fy f....håper virkelig politiet tar tak i det og få kontaktet foreldrene til disse barne! Kjempeflott og modig av mannen din og gå å snakke med henne! :appl:
                    Signerer denne!!

Comment

Godt å høre at dere tok tak i det. Jeg blir helt uvel når jeg ser foreldre som er harde mot barna sine.
                      :mammagutt Prinsen min Marcus er 19 mnd

Jeg er 28 uker på vei med neste, termin 19 oktober.
                      Babyen kommer 10 oktober, det blir keisersnitt.

Comment

Så flott dere sa i fra da. Jeg blir så sint når jeg hører sånt .
                        Det gir oss seriøse dagmammaer et dårlig bilde. Jeg har vært dagmamma i mange år nå og jeg har aldri behandlet andres barn, heller ikke mine egne barn, på den måten. Det kunne aldri falle meg inn.
                        Mamma'n til Kris-Håkon 19 år, Kristian 13 år og Kristine 11 år.
                        Stemamma'n til Per Jonny 25 år og Maj Tove 23 år
                        Stebestemor til Martine født 06.11.10

Comment

Flott at dere sa i fra

Jeg opplevde noe lignende i dag.

Det er et par som leier en leilighet i nabohuset. Damen er nødt til å være litt kort i toppen. Sier så utrolig mye dumt. I dag var jeg ute og lekte med Oda og så hører jeg at datteren hennes på 18 mnd. er på vei ned i oppkjørselens deres. Dama løper etter og skriker NEI, NEI. Hun tar så og løfter den stakkars jenta i den ene armen (skikkelig hardt) så jenta begynner å hyle. Det samme skjer 3-4 ganger etter hverandre. Den siste ganger rister hun henne hardt. Jeg gikk da opp på veien sånn at hun så at jeg fulgte med på henne. Hun bare fortsatte og kjefte på den stakkars jenta. :cry4: En 18-mnd. gammel unge skjønner jo ikke hva NEI betyr.....

Jeg kommer til å følge nøye med henne fremover.

Hilsen Lene, storesøster Oda Sofie født 24.mars 04, og lillesøster Victoria født 29. januar 08.

Comment

Kjempe flott gjort av deg og din mann!

Hilsen Irbe og Irbemannen!
                            Mamma til 05 07 10

Comment

Å herregud!!

At folk får seg til å gjøre slikt, det fatter jeg ikke..

Jeg har en gutt på 3 år, og er dagmamma for to små jenter på litt over året, hadde aldri klart å gjøre slik med noen av dem!!

Håper de melder henne til barnevernet, og at foreldre får vite om dette.

Synes det er leit at mange ikke tøf å stole på dagmamma`r, men det er jaggu ikke rart etter slike episoder!
                              Bare husk at det finnes mange flinke og greie dagmamma`r
                              Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Working...
                              X