Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dagmamma fra Helvete

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Dagmamma fra Helvete

Opprinnelig lagt inn av Ronja
    Fint at man følger litt med,og ser forbi sin egen nese.Mye rart skjer uten at noen griper inn.
    MEN: Man skal være litt forsiktig også.Jeg har en meget vanskelig gutt på snart 3 år (som nå utredes for ad/hd) En bytur med han utarter seg oftest som et mareritt.Han er MEGET sterk fysisk og jeg må bruke alle krefter jeg har for å holde ham i tøylene.For tilfeldig forbipasserende kan det se ut som om jeg er slem med ungen min.Situasjonen du refererer til høres ut som om moren kanskje ble redd for at ungen skulle løpe ut på veien å bli påkjørt og at hun ble redd.Og forresten:barn på 1,5 år vet godt hva nei betyr,det har ihvertfall mine gjort og jeg har fire.
    SITAT:
    Jeg opplevde noe lignende i dag.

Det er et par som leier en leilighet i nabohuset. Damen er nødt til å være litt kort i toppen. Sier så utrolig mye dumt. I dag var jeg ute og lekte med Oda og så hører jeg at datteren hennes på 18 mnd. er på vei ned i oppkjørselens deres. Dama løper etter og skriker NEI, NEI. Hun tar så og løfter den stakkars jenta i den ene armen (skikkelig hardt) så jenta begynner å hyle. Det samme skjer 3-4 ganger etter hverandre. Den siste ganger rister hun henne hardt. Jeg gikk da opp på veien sånn at hun så at jeg fulgte med på henne. Hun bare fortsatte og kjefte på den stakkars jenta. :cry4: En 18-mnd. gammel unge skjønner jo ikke hva NEI betyr.....

Jeg kommer til å følge nøye med henne fremover.
    [/QUOTE]

Helt enig med det du skriver her Ronja.

Comment

Sv: Dagmamma fra Helvete

Opprinnelig lagt inn av Luna7

Helt enig med det du skriver her Ronja.
      Jeg og.

Comment

Working...
      X