Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dr. Phil i dag - barnevakt skyldig i barns død...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Dr. Phil i dag - barnevakt skyldig i barns død...

Mora trudde jo hu kunne stole på barnevakten, da hu sjøl sa at denna jenta bodde hos henne en stund _før_ detta skjedde! Å mora blei overtalt av venner til å gå ut å feire bursdagen sin, mens hu egentlig ville være hjemme med unga sine.

Men det "skumle" er jo at denna jenta fremdeles passer unger rundt omkring, og at det ikke blei gjort noe med. Skal du først passe unger, så skal du ikke sitte med nesa oppi ett spill og la unga springe bananas rundt omkring i ett lokale! Litt må en følge med.. Er tante til 22 stk, og mamma til 1, så er det noe jeg har lært av det så er det at en må hele tida følge med, for snur du ryggen til har de finni på ett eller annet!!!
    98 & 06

22/07 2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sirenia
      Sier heller ikke at barnevakten drepte barnet, men hadde hun gjort jobben sin og passet barnet hadde dette antagelig ikke skjedd.
      Nei, det er jeg helt enig med deg i. Men det er mange tragiske historier verden over, og dette er ett eksempel.

Comment

Jeg så hele programmet, og satt med gråten i halsen og tårer i øynene omtrent hele programmet. Var ikke sånn før jeg fikk barn selv.
        Mamma til Fredrik født 13.03.05
        Mamma til Sina født 23.09.07

Min blogg Bildegalleri

Comment

Working...
        X