Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Nekter å sove

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nekter å sove

Legger Robin i 19.30 tiden hver dag. slokker lyset, lar døra være oppe og går. Men han sovner ikke før 22-23 tiden. Ligger og roper på meg hele tiden. Han har et lite leselys over sengen sin som står på til han sovner sånn at han kan titte litt i bøker/blader. Hva kan jeg gjøre for å få han til å sove.

Tusen takk for svar på forhånd
    (13.08.2000)

Sv: Nekter å sove

Når står han opp? Generelt så sies det at om barna skal legge seg 20, bør de stå opp 07. I ditt tilfelle blir det jo da 06:30.

Og det er av betydning hvor aktive dager han har. Er ungene ute og får slitt seg litt ut, og brukt energien sin, blir de gjerne trøttere på kveldene.

Håper svaret mitt kan være til hjelp!
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Comment

Opprinnelig lagt inn av mammaria
      Når står han opp? Generelt så sies det at om barna skal legge seg 20, bør de stå opp 07. I ditt tilfelle blir det jo da 06:30.

Og det er av betydning hvor aktive dager han har. Er ungene ute og får slitt seg litt ut, og brukt energien sin, blir de gjerne trøttere på kveldene.

Håper svaret mitt kan være til hjelp!
      Han står opp klokka 05.30 om mårran Og han er ute å leker hver dag i 4 t pluss barnehage på hverdagene.Pluss at jeg prøver å slite han ut.Men han blir ikke sliten..... Skjønner meg ikke på den gutten ........
      (13.08.2000)

Comment

Er det en mulighet forat han kan være engstelig for noe

Redd for at du f.eks skal gå ut?

Comment

Har en som ligger å roper om at mamma skal ligge lamme... Er ikke ofte jeg gir meg på dette, men en gang iblandt gjør jeg det. Han kan hyle i flere timer for og få viljen sin.

Men, han har blitt bedre. Han er i en periode der alt er skummelt, så mamma må passe på så ikke noe skjer. Er rare disse barna, men er nok en mening med det. Benjamin bruker og legge seg mellom 1930-2030.. Da er han oppe igjen 09 og i full fart igjen. Men sovner skjeldent før 22-23.
          http://www.freewebs.com/benjaminao/index.htm
          http://www.freewebs.com/arkatus22/index.htm
          www.freewebs.com/ritz83

Comment

Working...
          X