Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jeg blir snart gaaal.... (søvn)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg blir snart gaaal.... (søvn)

Jeg har verdens deiligste unge som sover stort sett hele natten. I det siste har hun våknet mye og jeg har begynnt å prøve med grøt.
    Ennå får hun bare om dagen, men håper etterhvert når jeg begynner å gi på kvelden at det skal hjelpe på nattesøvn...

MEN det største problemet er at jeg ikke får henne til å sove på dagen. Hun sover kanskje MAKS en halv time, som oftes er det bare 5-15 min. Dette gjentar seg ofte gjennom dagen. Jeg vet at unger som sover hele natten sover mindre på dagtid, men litt må hun trenge å sove på dagen??

Jeg har prøvd alt for å få henne til å sove. Alt fra klut inntill ansiktet, kjøre vogn, sove med henne (da kan hun kanskje sove opptill 45 min, aldri mer enn en time), bil har jeg ikke så det er ikke en mulighet for meg.

Jeg skulle ønske jeg fikk samlet alle 5-15 minuttene gjennom dagen til en lang hvil. da kunne jeg kanskje fått til å gjøre noe.. Som rengjøring eller noe annet som måtte være nødvendig...

Noen andre som har det liknende eller som har noen råd??
    sigpicTenk at gullet er 3 og ett halvt år!

Forelska og babysyk....

Sv: Jeg blir snart gaaal.... (søvn)

eg kjenner meg veldig igjen i det du skriver lenehe!

gabriel sover hele natten. trenger bare mat 2-3 ganger i løpet av natten.

og har sover sjelden lenge på dagene..
    det vil si: han sovner hver gang han får mat. men.. med en gang eg legger han fra meg, våkner han igjen!!

MEN!!!
    eg har funnet hjelpen!!!

Denne stolen går på batterier, og vogger av seg selv. denne får eg han til å sove i. selv om han bare sover ca 1 time om gangen.. men, du får ihvertfall tid til å tenke på andre saker...

(kjøpte denne på Qxl fpr 1500 kr)
    eneste ulempen er at den vogger litt fort for spedbarn(synes eg)
    og at du ikke bør bruke den etter at barnet er over 10 kilo.
    men man kan jo bruke uroen fra fødsel av da

ANBEFALER DENNE VEEELDIG!!! :appl:

Comment

Tjihi, Lene...

Den kjenner jeg igjen ja... Synes ikke det gjør noe jeg, Ada kan gjerne sitte i vippestolen sin en halvtimes tid, mens jeg sysler med andre ting. Men det er viktig at hun ser meg da...
      02 05​​ 06 09

Comment

Ja jeg har faktisk tenkt på noe sånn jeg og, men hun er jo snart 7 kilo allerede..?
        Da er det ikke så lenge til hun kan bruke den...

Jeg har fått litt fri nå, når ei venninne av meg har tatt henne med seg... Nå kan jeg sove litt selv...

Forelska og babysyk....

Comment

så bra!!!!

SOVE GODT!!!!!

sov litt for meg også da

Comment

Opprinnelig lagt inn av Cindy mamzen
            eg kjenner meg veldig igjen i det du skriver lenehe!

gabriel sover hele natten. trenger bare mat 2-3 ganger i løpet av natten.

og har sover sjelden lenge på dagene..
            det vil si: han sovner hver gang han får mat. men.. med en gang eg legger han fra meg, våkner han igjen!!

MEN!!!
            eg har funnet hjelpen!!!

Denne stolen går på batterier, og vogger av seg selv. denne får eg han til å sove i. selv om han bare sover ca 1 time om gangen.. men, du får ihvertfall tid til å tenke på andre saker...

(kjøpte denne på Qxl fpr 1500 kr)
            eneste ulempen er at den vogger litt fort for spedbarn(synes eg)
            og at du ikke bør bruke den etter at barnet er over 10 kilo.
            men man kan jo bruke uroen fra fødsel av da

ANBEFALER DENNE VEEELDIG!!! :appl:
            Har ikke noe sååå fancy jeg da, bare en helt enkel vippestol... Funker fint til meg den...
            02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marita
              Tjihi, Lene...

Den kjenner jeg igjen ja... Synes ikke det gjør noe jeg, Ada kan gjerne sitte i vippestolen sin en halvtimes tid, mens jeg sysler med andre ting. Men det er viktig at hun ser meg da...
              Ja det er greit at hun er våken, men hun er jo så trøtt at hun blir helt .

Hun er søvnig og gnir seg i øynene og virker som det er rett før hun :daane: ..

Så legger jeg henne og hun bruker en halv evighet på å sovne og når hun har klart det sover hun i 5 min og da smiler hun litt. Så etter en time eller to er det på ann igjen

Forelska og babysyk....

Comment

Opprinnelig lagt inn av Cindy mamzen
                så bra!!!!

SOVE GODT!!!!!

sov litt for meg også da

Jepp jepp skal det. *zz* :sover2: *zz*

Forelska og babysyk....

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lenehehe
                  Ja det er greit at hun er våken, men hun er jo så trøtt at hun blir helt .

Hun er søvnig og gnir seg i øynene og virker som det er rett før hun :daane: ..

Så legger jeg henne og hun bruker en halv evighet på å sovne og når hun har klart det sover hun i 5 min og da smiler hun litt. Så etter en time eller to er det på ann igjen
                  Da blir det litt verre ja... Ada blir en liten solstråle når hun våkner etter en dupp på 15 minutter hun, så jeg orker ikke få henne til å sove lenger enn det.
                  02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marita
                    Da blir det litt verre ja... Ada blir en liten solstråle når hun våkner etter en dupp på 15 minutter hun, så jeg orker ikke få henne til å sove lenger enn det.
                    Heldigen!! kanskje det er noe som bedrer seg når hun blir litt eldre? I mens skal jeg nyte disse timene for meg selv og lalle litt i sengen

Forelska og babysyk....

Comment

Working...
                    X