Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Små triks og tips som gjør hverdagen enklere

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Små triks og tips som gjør hverdagen enklere

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg
    Jøss, det har jeg ikke tenkt på før!
    Det blir plutselig en lek å merke klærne. Var litt kjedelig når jeg ikke hadde mere klær å merke idag tidlig
    2007 2010
    Studentmamma

Comment

Når småtten her skal hentes i barnehagen hender det at han er spinnvill, og ikke vil høre etter. Han kan springe ut uten å ha tatt på klær, og han stopper ikke. Derfor har jeg begynt å ta på skoene til slutt, da kan han ikke springe noe sted før han er ferdig påkledd Så: Ta skoene på til slutt, om ungen springer ut når det skal hentes i b.hagen
      2007 2010
      Studentmamma

Comment

Opprinnelig lagt inn av jeanett.89 Se innlegg
        Når småtten her skal hentes i barnehagen hender det at han er spinnvill, og ikke vil høre etter. Han kan springe ut uten å ha tatt på klær, og han stopper ikke. Derfor har jeg begynt å ta på skoene til slutt, da kan han ikke springe noe sted før han er ferdig påkledd Så: Ta skoene på til slutt, om ungen springer ut når det skal hentes i b.hagen
        den gjør ingen forskjell her....

men jeg har begynt å legge ut klærne på gulvet. så må de vise meg hvor flinke de er til å klare selv Med mye ros får de til overraskende mye og får brukt hodet sitt på noe anna enn rampestreker

Comment

Opprinnelig lagt inn av Neny Se innlegg
          den gjør ingen forskjell her....

men jeg har begynt å legge ut klærne på gulvet. så må de vise meg hvor flinke de er til å klare selv Med mye ros får de til overraskende mye og får brukt hodet sitt på noe anna enn rampestreker
          Ja det bruker å funke av og til her også. Men da trenger jeg good tid, for han springer gjerne to runder rundt i b.hagen etter hvert plagg som han har tatt på Og som regel har jeg en skrikende baby med meg inn i barnehagen, så da bruker jeg å hive klærne på han for å komme oss fortest mulig ut der fra
          2007 2010
          Studentmamma

Comment

jeg har to som løper... så derfor er jeg dønn avhengig av en taktikk som gjør at en til slutt må være påkledd litt før den andre

livet er herlig

Comment

Opprinnelig lagt inn av Neny Se innlegg
              jeg har to som løper... så derfor er jeg dønn avhengig av en taktikk som gjør at en til slutt må være påkledd litt før den andre

livet er herlig

Ja, absolutt!
              2007 2010
              Studentmamma

Comment

Mitt beste tips til en bedre hverdag er å smile bredt hver gang man føler for å IKKE gjøre det

Comment

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmamma`n Se innlegg
                  Når de sikler som værst pga tenner, så har jeg hatt på de smekke - for ellers har de blitt gjennombløte i løpet av minutter!
                  Samme gjelder når de er forkjøla. Fantastisk enkelt å tørke konstant rennende nese med en myk siklesmekk som henger parat rundt halsen.

Comment

Noen som har gode tips for å fjerne rosa/brunt belegg på fugemasse?? Sliter med badekaret, det ser så stygt ut men jeg får det ikke vekk uansett hvor mye jeg skrubber med kalk/fett fjerner..

Comment

Opprinnelig lagt inn av sofine Se innlegg
                      Noen som har gode tips for å fjerne rosa/brunt belegg på fugemasse?? Sliter med badekaret, det ser så stygt ut men jeg får det ikke vekk uansett hvor mye jeg skrubber med kalk/fett fjerner..
                      Det finnes mange forskjellige merker med fugefornyere.
                      Google det så kan du se om noe merke får bedre kritikker enn andre.
                      Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
                      Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Vi er 5 uker unna barnehagestart for nr. 2 - alle tips for å komme ut av døra om morgenen tas i mot med takk (unntatt pakke matpakke kvelden før - den blir ikke spist etter en natt i kjøleskapet)...
                        Snupp Juli 2008 Minisnupp April 2012 Babysnupp April 2015

Comment

Fugemasse må du bytte, bruk en tapetkniv og skjær den ren.
                          Eventuelt bruk sitronsyre på det som er igjen.

Bytt så med ny akryl, silikon tåler fett og salt ganske dårlig.

Comment

Working...
                          X