Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

sikring av skyvedører???

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sikring av skyvedører???

hei.

Vi har bare skyvedører i leiligheten våres og guttungen på 2 har nå funnet ut hvordan de går opp og igjen. Er egentlig bare snakke om tid før han klemmer eller setter fast fingrene sine + at vi venter en til nå...så da må det være ekstra sikkert med dørene.

Så da lurer jeg på om dere vet du det finnes noen barnesikring av skyvedører?
    Ha en god dag alle sammen

Sv: sikring av skyvedører???

Vet ikke, men dytter litt på tråden din så du kanskje får svar

Mamma til 5 skjønne!

Comment

Vet ikke helt hvordan dine dører er, men det er kanskje mulig å bruke samme type sikring som på f.eks kjøleskap? Slike som festes med dobbelsidig tape på begge sidene.

Fåes på ikea til 59 kroner
      2011

Comment

sånn på¨bildet der kjøpte jeg her om dagen,men den er for kort så det funket ikke. Det var det eneste de hadde i butikken jeg var i.Så jeg håper det kommer flere tips her
        Ha en god dag alle sammen

Comment

Jeg vet ikke om det fungerer hos dere, eller hvor mange skyvedører dere har. Men det kan gå an å sette på en enkel krok, som denne? Da kan den festes slik at det blir 1-2 cm mellom dørene, så går de verken opp eller helt igjen når kroken er på.

Comment

Re: sikring av skyvedører???

Vi og vi gikk til den nye leiligheten vi ønsket å glass skyvedør . Likevel inntil nå , vi er fornøyd med døren og hele nesigailim dette ditt valg . Bare vaktene ønsker også glassdører , som flere og flere hjemmebesøk for barn.

Comment

Working...
            X