Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvilket bilsete på flytur?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilket bilsete på flytur?

Nå har jeg googlet meg blå, uten å finne noen skikkelige svar.. Prøver lykken her

Er det noen som har reist med barn i bilsete på flyet? Skal ut og reise med ettåringen snart, og trenger tips om hvilke bilseter som kan brukes på flyet. Setet må altså kunne festes i en to-punkts sele.. Og nå har jo alle barnesetene bare isofix, virker det som

Flyselskapet sier bare at de ikke har noen regler på hvilke seter som godtas/får plass, men det stoler jeg ikke helt på

Noen..?
    sigpic

Sv: Hvilket bilsete på flytur?

Her står det masse nyttig info. Litt nede på siden er det et innlegg som ramser opp en del seter de vet passer i fly.

https://reisemedbaby.wordpress.com/
    Last edited by lilletrille81; 21-05-15, 20:34. Årsak: endret til riktig link

Comment

Takk for svar! Ser ut som det kun er mulig å feste dem forovervendt, og det er jeg litt engstelig for. Får sende inn et spørsmål til dem om det
      sigpic

Comment

Ta en titt på barnombord.no eller på Facebook-siden deres, der får du helt sikkert svar av dem eller noen andre som vet.

Comment

Jeg har brukt mitt britax-sete på flytur. Det kan festes med både iso-fix og seler i bilen, og jeg har montert det baklengs i flysetet. Mye bedre enn å ha minimann på fanget. Har gått fint så lenge det ikke er fullt fly.

Comment

Working...
          X