Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Barn som tisser på seg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Barn som tisser på seg

Beklager langt innlegg med mange detaljer

Begge våre barn har en lengre periode skvettet på seg. Noen ganger tisset på seg.
    Føler vi har prøvd det aller meste uten å komme noe vei.

Gutten vår på 8 år skvette stadig på seg. Men på grunn av mye medisinbruk får skvettingen en salmiakk aktig lukt. Det bryr ikke han så han stresser ikke med å bytte tøy heller.
    Han sier at han er redd for at leken skal bli borte om han går på do.
    Det siste vi prøver nå er å belønne han 8kr per tisse frie dag. Han spare til en leke.
    Klarte 3 av 6 dager første uken.
    Helsesøster sier vi skal overse dette uhellene men nå er det gått så langt at noen andre o klassen på peker lukten.
    Har også bestilt time til manuelterapaut.
    Men leste i et innleg fra 2008 at noen nevnte homeopat middel. Hvilket og hvordan går vi frem for dette.

Jenten vår på snart 6 år har også eskalert med tissing igjen. Der har jeg mistanke om at det er noe med magen. Hun hadde litt forhøyet utslag på tarmprøve. Skal ta ny om ca 2 mnd. For å se om den er lik eller bedre.
    Hun får til tider feber som ikke for noe mening. I tillegg har hun klaget på vondt i magen siden desember 2016. Finner ikke ut noe. Ingen matallergier det er testet. Inn i mellom kan hun plutselig kaste opp en til to runder så helt Fon igjen. Lurer på om hun kan være forstoppet.
    De siste dagene har hun blitt veldig lei seg når hun har blitt spurt om hvorfor eller når hun tisset på seg. Svaret er st jeg ikke kjente at det kom.

De tisser også på seg om natten men den diskusjon tar vi ikke nå. Sier til de st det kan de ikke now for siden de sover.

Men er meget lei av å vaske på tisse tøy og det gnager på mannen min og meg. At vi ikke får de til å gå på do. Blir snart gal.

Hei!

Så leit å høre at barna sliter med dette. Jeg tisset på meg helt sjette klasse, men det grunnet i frykt hjemme og på skolen grunnet trist barndom. Om barna dine har det bra har jeg ikke noe svar på hvorfor de gjør dette. Om helsestasjonen har råd ville jeg fulgt dem, men høres jo ut som at dere har prøvd alt. Jeg ville sett tiden an, og prøvd å ikke presse dem for mye på det. Det kommer en tid der de vokser det av seg.

Comment

Takk, prøver å være rolig og tolmodig. Men det er langt fra lett.

Comment

Det skjønner jeg godt! Hold ut

Comment

Congratulations to Prince William and the Duchess of Cambridge, on the birth of their baby boy! Ever wondered which kidswear brands are top of the Duchess of Cambridge’s shopping list for the royal children? If you haven’t seen Kate in your local branch of Mothercare, or bumped into the Prince buying baby-grows in Gap Kids, fear not. In celebration of the Duke and Duchess of Cambridge expecting their third child, we bring you the royals’ favourite children’s clothes designers…

--------------------
          Now The Health King offer free weight lose diet plans and Green Tea Recipes for weight lose and Fitness.

Comment

Working...
          X