Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skilte foreldre.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skilte foreldre.

Hei alle mammaer og pappaer.
    Jeg har en datter på 9 år. Jeg og pappaen hennes har vært skilt i snart 6 år.
    Barnet har alltid bodd fast hos meg og hatt annen hver helg samvær med barnet.
    Det har vært mye krangling fra far sin side. Han skal krangle om alt. Etter at vi var i retten for å fastsette samvær forstod far at han ikke kunne krangler mere med meg. Men nå krangler han heller med barne. Kritiserer alt han kan assosiere med meg gjennom barne. Klær holdning skole osv.. han kritisere henne og spør henne ut hele tiden. Hun er lei nå.
    Ett annet problem er at far ringer og reiser ut til alle offentlige instanser. Skole, barnevern, skattekontor, bekjente osv for å svarte meg. Han skaper sympati og empati for seg selv med å fortelle hvor dårlig mor jeg er og at han er bekymret for barnet. Hun har ikke bra nok klær, fordi jeg driter i henne. Hun er ikke flink på skolen fordi jeg ikke bryr meg, hun er ustelt og møkkete. Og jeg slår henne osv.
    Ingenting av dette er selvfølgelig sant men han bare vil at jeg skal ha det jævli å at alle skal se stygt på meg og hate meg.
    Da det ble slutt sendte han melding til alle jeg kjenner til og med voksne damer og sa at jeg var hore osv. Han har til og med sendt melding til min svigermor for noen år tilbake.
    Nå kjenner at jeg begynner og bli sliten. Han har gått til skolen og sagt at jeg driter i barnet. Til barne vernet og sagt at jeg slår. Til skatte kontoret og sagt at jeg jobber svart. Til nav og beskyldt meg for svindel osv. Hva kan jeg gjøre for å få han til å slutte?
    Til info har han samboer og barn nå

Hei!

Ikke lett å rådføre om sånne ting. Jeg ville bet om et møte med skolen og forklart situasjonen, og så ville jeg pratet med familievernkontoret for råd. De er veldig flinke til sånt. Du kan også kontakte barnevernet og forklare situasjonen, og få veiledning derfra om hva du kan gjøre. bedre tips har jeg dessverre ikke.

Comment

Working...
    X