Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid med sterilisert mann

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid med sterilisert mann

jeg er en dame på 30 og alenemor for et barn på snart 10 år. Hadde i utgangspunktet ikke ønsket meg flere barn og slått meg til ro med kun dette ene.
    men i kveld fikk jeg positiv g-test, et ganske klart kryss lyste mot meg og det e vel ingen tvil da.
    problemet e vel nå at jeg ikke har noe ide om hvor langt på vei, har hatt masse rare symptomer i lang tid, men tenkt at svangerskap var umulig!
    Det ble slutt mellom eksem min og meg for snart 7 mnd siden.. vi har fremdeles vært litt fram og tilbake og hatt et seksuelt forhold fram til nå, men han steriliserte seg for mange år siden, og dette vet jeg er sant. Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn han, så det e ingen tvil om farskap, nå vet jeg ikke hvordan jeg skal fortelle han om dette og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tror nemlig jeg er over 12 uker på vei..
    jeg ton testen egentlig kun for å utelukke svangerskap og har lurt på om jeg Kansje var kommet veldig tidlig i overgangsalderen :/ noen som har opplevd det samme? Noen som kan komme med gode råd? Vet oddsen er svak her, men det skjer jo likevel :/

Dersom han bare har «kuttet strengen» kan denne gro dette bør mannen vite om. En gammel kamerat av meg fikk barn etter han gjorde det samme, så der er fullt mulig

Comment

Working...
    X