Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Uregelmessig syklus - når må jeg innse at det ikke gikk denne syklusen heller?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uregelmessig syklus - når må jeg innse at det ikke gikk denne syklusen heller?

Hei,

Jeg har veldig uregelmessig syklus etter ca 10 år på minipille, så jeg har ingen anelse på når EL eller TR skal komme (jeg har brukt flere EL tester, og temper vha lady comp, men ingen av disse har gitt meg noe positivt svar).
    Jeg sluttet på piller i februar, og har hatt sykluslengde 32, 43, 36 og er nå på dag 52..1 august hadde jeg små knappenålshoder med blod, som jeg håpte var festeblødning. Negativ test 04/08, 05/08, 07/08 og i dag, 09/08.
    Når må jeg innså at "slaget er tapt" for denne syklusen? Det er ingen tegn til TR, hvor det eneste symptomet jeg har hatt tidligere er ømme/sprengte bryster.
    Jeg føler selv jeg er gravid, med økt utflod, sensitive brystvorter, mye murring/stikk i nedre mage/underliv. Forstoppet og oppblåst. Men det hele er vel innbilling når jeg bare får negative tester. Nå vil jeg jo bare ha TR på besøk for å komme i gang med neste syklus, men aller helst positiv test.
    Hvis noen har lignende erfaring setter jeg pris på innspill.
Working...
X