Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tips til et par som er førstegangs prøvere?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tips til et par som er førstegangs prøvere?

Jeg har hatt et sterkt ønske om barn i veldig mange år og i juli 2018 så ble jeg og samboer enige om å prøve så jeg sluttet med p-pillene. Mensen startet igjen i November men har vert ekstremt uregelmessig, i desember var jeg 14 dager sen og januar fikk jeg vel ikke noe jeg kan kalle mensen, var kun litt brunt men negative tester med ca en uke mellomrom. bruker en app som heter Flo som gir sånn ca eggeløsningsdatoer så følger med på det, lever så sunt som mulig, noen som har noen tips til noe som kan øke sjanser? vet mange sier mener man ikke skal tenke så mye på det for da skjer det fortere men det er ikke bare bare når ønsket er så stort at det er vondt.

Beklager om det ble litt mye detaljer :P
    Last edited by VilBliMor1990; 01-02-19, 17:30.

Opprinnelig lagt inn av VilBliMor1990 Se innlegg
    Jeg har hatt et sterkt ønske om barn i veldig mange år og i juli 2018 så ble jeg og samboer enige om å prøve så jeg sluttet med p-pillene. Mensen startet igjen i November men har vert ekstremt uregelmessig, i desember var jeg 14 dager sen og januar fikk jeg vel ikke noe jeg kan kalle mensen, var kun litt brunt men negative tester med ca en uke mellomrom. bruker en app som heter Flo som gir sånn ca eggeløsningsdatoer så følger med på det, lever så sunt som mulig, noen som har noen tips til noe som kan øke sjanser? vet mange sier mener man ikke skal tenke så mye på det for da skjer det fortere men det er ikke bare bare når ønsket er så stort at det er vondt.

Beklager om det ble litt mye detaljer :P
    Etter ppille slutt tok det meg 2 år før første positive test.. Håper det går raskere for dere..

Ellers er det generelt tips på denne tråden (se link):

PS: DETTE ER IKKE NOE JEG KAN SI AT ER FAKTA. JEG HAR FUNNET DET RUNDT PÅ NETTET OG KAN IKKE BEKREFTE/AVKREFTE OM DET LIGGER NOE I DET. MEN GJERNE ANDRE HAR

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Etter ppille slutt tok det meg 2 år før første positive test.. Håper det går raskere for dere..

Ellers er det generelt tips på denne tråden (se link):
      Ja det var en stund, må prøve å være forbedret på at det kan ta så lang tid da kanskje. Fikk dere hjelp av lege etter ett år?

Comment

Working...
      X