Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Filmer om fødsel/KS (sammenslåtte tråder)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Kjempeflott film om keisersnitt!

Opprinnelig lagt inn av @ngel Se innlegg
    filmen var der ikke lenger

men er vell kansje like greit,så jeg ikke blir skremt,siden jeg skal selv ta keisersnitt på torsdag,men egentlig så gruer jeg meg ikke så mye til selve keisersnittet,men tida etterpå med keisersnitt
    Råder deg til og ikke se noen filmer om det

Comment

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
      Råder deg til og ikke se noen filmer om det
      tror nok det er lurest,nervøs nok som jeg er
      Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Er det den filmen der de kan ta inn spørsmål underveis i snittet? Syns ikke den var så fæl jeg, syns den var fin

Kima: Konge kommentar fra legen med stiftemaskinen

Så filmen med mamma som har hatt tre snitt bak seg, og hu syns og at det var en fin film. Ble ikke avskrekka av å ta snitt etter å ha sett den filmen. Men ville nok ikke sett den filmen nå angel, når du skal ha keisersnitt på torsdag. Det som jeg syns er fælt med snitt er at da tar de babyen ut, og du får ikke kose sånn veldig med den før på overvåkinga. Vil heller ligge med en baby på brystet og la de holde på med hva de enn må gjøre, enn å ligge på operasjonsbordet mens noen andre koser med babyen min!!

Comment

det er sant,men nå fikk jo ikke jeg guttungen til meg før 9 timer etter vanlig fødsel heller.+ er pappen som er med ungen nå etterpå mens jeg gjøres klar.skal ha våkent keisersnitt,så satse på det tar ikke lange tida før eg får ungen til meg heller,så sant alt går bra.

Comment

De kommer nok inn med babyen en tur, etter at de har tatt henne ut for å se til at alt er i orden Men etter det så tar de henne med opp på barsel tipper jeg. Om de ikke har forandret på rutinene noe kraftig Men poenget mitt var at det er hva jeg synes er fælt med keisersnitt. At man ikke får ha babyen der. Og du hadde sikkert noen komplikasjoner ved forrige fødsel? Vanligvis får man jo ha babyen med seg. Så filmen synes jeg ikke var avskrekkende. Skulle det en gang bli nødvendig med keisersnitt så kommer jeg ikke til å tenke på den med skrekk og gru!

Du får komme tilbake og si hvordan ditt snitt gikk angel. Lykke til

Comment

har hørt di som får barna ganske kjapt til seg og,er vell forsjeligg fra keisersnitt til keisersnitt,planlagt/ikke planlagt/komplikasjoner osv.

Ja det ble komplikasjoner med første fødsel,så det var igrunn ikke mye jeg fikk minsten til meg på sykehuset pga formen min etterpå.

skulle ønske alt var anerledes der,men slik en ikke kan vite og nå vet jeg ikke hvrodan ks blir heller,men kansje en bedre opplevelse for meg med tanke på fødselen jeg hadde...krysser alle fingrene for att jeg er en av di heldigge med keisersnitt

Comment

Du får jo smertestillende når du trenger det, så jeg tror nok at det blir bedre denne gangen. Ja, det varierer sikkert fra sykehus til sykehus om en får ha babyen hos seg! Får tru at hun kan være inne hos dere mens du blir sydd da

Og så håper jeg at du får en bedre opplevelse denne gangen!

Comment

Tusen takk

Heldigvis er jeg forberedt på det verste føler jeg,men sikkert med tanke på den dårlige starten vi fikk sist gang,skal det nok litt til og slå den,så får håpe det blir bedre denne gang

Comment

Sv: Fødselsfilm ?

Opprinnelig lagt inn av 2barnsmammen Se innlegg
                    huff .kan ikke tenke meg hvordan dere har de engang.:cry4:

kjenner ei fra her jeg bor...hun ble mamma når hun var 38.
                    kunne ikke få barn,men di prøvte lenge og tok prøverør tror jeg de var,fekk flere slag,men di gav ikke opp.
                    egentlig hadde di gitt opp.men tilsutt gikk de.og di fikk trillinger.:rort:

så gi ikke opp,finnes håp der ute

huff,blir fortvila av alle di som ikke burde hatt unger en gang.som yngler i vei.dama til søskenbarnet mitt klarer jeg ikke.hun skal bare ha baby,har nå 5 unger,og når ungene er rundt 1 år gamle så er di ikke noe lenger...da skal hun ha en til.for de er ikke gøy når di ikke er baby,får vondt av og se ungene hennes ,bare faren som tar seg av di eldste,hun gir dem ingen oppmerksomhet.bare babyen,å når den er blitt større er han/hun ikke noe lenger...di eldste er de foreldra hans som har ansvaret for.mens hun bare forsetter og yngle.burde virkelig blitt stoppa de kvinnemenneske der ,men.

Men nå spora eg litt av fra saken her.. unnskyld.

Håper virkelig og krysser alt av fingrer og tær for att ønsket ditt går i oppfyllelse

Hva med og ringe barne værnet, det er i slike situasjoner de skal gripe inn og ta annsvar for barna.

Comment

• Sv: Fødselsfilm ?

Opprinnelig lagt inn av shanni Se innlegg
                      Hva med og ringe barne værnet, det er i slike situasjoner de skal gripe inn og ta annsvar for barna.
                      Nå er innlegget du svarer på nesten 4 år gammelt.

Og det står da virkelig at ungene blir tatt vare på av faren, og hans foreldre?
                      -01 -06 -12

Comment

Så det er ikke så viktig at mamman ikke bryr seg med andre ord? Beklager hvis du tok deg nær av det jeg skrev, men selv har vi slitt med og få barn i over 6 år.. så blir en smule provosert når jeg leser om slike mennesker.. om det er skjedd i dag, eller for 4 år siden er meg ganske likegyldig. ( skal innrømme at jeg ikke så på datoen) men, en mening er en mening uansett.

Comment

Opprinnelig lagt inn av shanni Se innlegg
                          Så det er ikke så viktig at mamman ikke bryr seg med andre ord? Beklager hvis du tok deg nær av det jeg skrev, men selv har vi slitt med og få barn i over 6 år.. så blir en smule provosert når jeg leser om slike mennesker.. om det er skjedd i dag, eller for 4 år siden er meg ganske likegyldig. ( skal innrømme at jeg ikke så på datoen) men, en mening er en mening uansett.
                          Jeg skrev ikke at det ikke er viktig.
                          Og jeg tok meg ikke nær av det. Men jeg syntes det var litt overdrevet å be noen ringe barnevernet når barna blir tatt vare på.
                          -01 -06 -12

Comment

Working...
                          X