Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Når fødte du nr 2?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Når fødte du nr 2?

Fødte du nærmere termin med nr 2 enn med nr 1?
    I hvilket svangerskap gikk du lengst?

Dagen etter termin med førstemann, 7 dager over med nr2

Comment

Takk for svar! Venter på nr 2 og er så spent på om vi kommer oss over til 2017 eller ikke. Termin 6. januar. Forrige gang fødte jeg 6 dager før termin, så veldig spennende!

Comment

10 dager over termin med 1. og dagen etter termin med nr. 2. Venter nr. 3 i februar og er som deg spent på når jeg føder i forhold til termin.

Comment

Oj, så spennende når grensa går akkurat der! Jeg er spent nok på om fødselen blir i mars eller april liksom, men det er jo langt ifra det samme. Haha

Comment

Min nr.2 var lengst svangerskap, men superrask fødsel!
            Nr.1 fødte jeg tre dager før termin, mens nr.2 lot vente på seg med fem dager etter termin. Men han kom i superfart når han først kom da... var 5 min på sykehuset før han plumset ut.

Kanskje du får årets nyttårsbarn Hilde11! Spennende! Absolutt vesentlig hvilken side av året man blir født på. Antar du håper på 2017?
            Når det er sagt så har jeg selv fødselsdag i romjula, og jeg elsker bursdagen min. Aldri opplevd noe negativt med å være født sent på året - så vet du det
            2004 2010 2015

Comment

Samme her. Førstemann startet med svake rier 22 (!) timer før han kom ut. Med nr 2 gikk vannet og han var ute 3,5 time etter

Comment

Takk for svar, dere!

Håper på 2017 ja. Men får jente da. Og må si at som lærer ser jeg, generelt, at gutter født veldig sent på året har en ulempe mens jeg ikke ser den samme forskjellen på jenter født tidlig og sent på året.

Kjekt å høre at det går fint å være romjulsbarn, Earane! Er vel aller mest opptatt av å unngå julaften for min 3 år gamle sønn sin del. Hadde vært greit å vente til etter den dagen
                Last edited by Hilde11; 16-12-16, 18:24.

Comment

Første er født 3 dager før termin, og andre 7 dager før termin
                  Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

10 uker for tidlig med nr 1, ei uke over termin med nr 2 og akkurat på termin med nr 3.
                    Så ting kan variere veeeeldig fra gang til gang

Lykke til med fødslelen Hilde11! Det er ikke lenge til!
                    Veslefar 2009 Veslemor 2012
                    Lillemor 2015 Minimor 2018

Comment

Working...
                    X