Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skjer halsbrann under fødselen?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skjer halsbrann under fødselen?

Hei, er 7,5 måneders på vei og har slitet veldig med halsbrann de siste månedene. Det blir bare verre, gir forferdelig vondt og det finnes ingenting som virkelig hjelper. Er redd for at det skal fortsette under selve fødselen- er mer redd for denne smerten enn fødsels-smerten! Er det vanlig at dette skje (er jo forberedt for å kaste opp- kvalm og oppkasting har vært med meg hele veien) men det aller mest ubehagelig er halsbrannen. Føder på Ahus. Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Pix Se innlegg
    Hei, er 7,5 måneders på vei og har slitet veldig med halsbrann de siste månedene. Det blir bare verre, gir forferdelig vondt og det finnes ingenting som virkelig hjelper. Er redd for at det skal fortsette under selve fødselen- er mer redd for denne smerten enn fødsels-smerten! Er det vanlig at dette skje (er jo forberedt for å kaste opp- kvalm og oppkasting har vært med meg hele veien) men det aller mest ubehagelig er halsbrannen. Føder på Ahus. Tusen takk!
    Hei.

Jeg hadde også ekstremt med halsbrann siste månedene og det ble bare verre når jeg gikk overtid. Heldigvis hadde jeg ikke noe halsbrann plager under fødselen og etter fødselen var halsbrannen som forsvunnet

Hos meg hjalp sjokolademelk og iskrem før leggetid på halsbrannen, det hjalp også litt å sove på venstre side.

Mvh Undre.

Comment

Working...
    X