Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid 4+5 og brun utflod

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid 4+5 og brun utflod

Hei!

jeg er helt ny her inne.. Fant ut for 4 dager siden at jeg er gravid. Har et barn fra før på 6 år. Dagen før IKM fikk jeg brun utflod. Da jeg på IKM dagen fortsatt ikke hadde begynt og blø tenkte jeg at det kunne være noe i gjære.. Fikk da positiv test, og den var fortsatt positiv og sterkere strek på søndag. Den brune utfloden ga seg ikke så jeg fikk en legetime mandag 4+4 for og ta en Hcg prøve. Fikk svar idag og den var på 129. Skal ta en ny på torsdag for og se om den stiger. Har ingen magesmerter, kun mensmurring og stikninger i lysken. Er det noen flere her inne som har opplevd brun utflod fra IKM, men at alt har gått bra? Jeg klarer virkelig ikke og senke skuldrene..

Hei!

Gratulerer så mye med spiren! Brun utflod i starten er helt normalt, da det gjerne henger igjen fra mensblødningen forrige måned. Det kommer gjerne i forbindelse med at egget fester seg. Men du gjorde helt riktig med å gå til legen. Kun de kan svare på hva som skjer fremover. Om det går bra eller ikke er så individuelt, så her er det nok både historier om de det har gått bra med, og de det ikke gikk bra med. Men jo mer du stresser, jo verre blir det for kroppen. Håper prøvesvarene er gode nyheter! Lykke til videre

Comment

Working...
    X