Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Usikker..

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Usikker..

Hei er det noen av dere som kan hjelpe meg litt? Fredagen den 04.05 tok jeg en graviditetstest
    ​​Jeg ser at den er svak positiv. Men de jeg blei veldig usikker på å litt lei meg for er at jeg var med legen nå på mandag, han tok en ul siden jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei. Men han sa at han ikke såg noe. Hva betyr det? Er det fortidlig å se? Han sa han sku sende meg til sjukehuset på ul.

Opprinnelig lagt inn av Tankefull91 Se innlegg
    Hei er det noen av dere som kan hjelpe meg litt? Fredagen den 04.05 tok jeg en graviditetstest
    ​​Jeg ser at den er svak positiv. Men de jeg blei veldig usikker på å litt lei meg for er at jeg var med legen nå på mandag, han tok en ul siden jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei. Men han sa at han ikke såg noe. Hva betyr det? Er det fortidlig å se? Han sa han sku sende meg til sjukehuset på ul.
    Denne er ikke svakt positiv men ordentlig positiv. Du bør ta en digital den vil fortelle hvor mange uker du er på vei. Du plusser 2uker på det tallet som står på den. Han kunne ikke se noe på ultralyden pga det viser ikke så tidlig som uke 3-4 på ultralyd.
    Mvh Undre.

Comment

Working...
    X