Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Er dette positiv?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Er dette positiv?

Vanskelig å tyde.... Når skulle ikm ha vært?
    Veslefar 2009 Veslemor 2012
    Lillemor 2015 Minimor 2018

Comment

det som er, at jeg har p-stav, så jeg aner ikke. Jeg var hos legen i dag og de fant noe rart når de kjente på bikinilinje og livmor, så jeg er henvist til gyn, så vi får se hva de finner ut der

Comment

Men du føler deg bra? Når har du time?

Comment

føler meg bra, men har mye mensen lignende smerter, som stråler ned lysken, og sover en del, og av og på med ømmebryster!
          har enda ikke fått vite når jeg har time, håper di kontakter meg etter pinse! hater det å ikke vite, man kjenner denne klumpen over skambeinet langs bikinilinjen.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Reb95 Se innlegg
            føler meg bra, men har mye mensen lignende smerter, som stråler ned lysken, og sover en del, og av og på med ømmebryster!
            har enda ikke fått vite når jeg har time, håper di kontakter meg etter pinse! hater det å ikke vite, man kjenner denne klumpen over skambeinet langs bikinilinjen.
            Høres ut som en hel haug med symptomer på en graviditet!
            Nå har det gått noen dager siden det siste innlegget ditt, har det skjedd noe mer?

Comment

ja når man sitt med alle disse symptomer, så blir man jo litt små gal, har fått time hos gyn på torsdag! veldig spent.
              har testet meg hverdag, og det er ingen endring i styrke på strek som er litt rart om jeg skulle være gravid, så jeg jubler ikke på det enda.

Comment

men har enda disse type mensen smerter hele tiden, og trur jeg skal ha TR hele tiden, så jeg springer på do hele tiden, så det er litt irriterende, for om det er noe dær så vil jeg at det skal bare gi et utslag på test! og om det ikke er det så kan bare TR kommer!

Comment

Hvordan går det?

Comment

går bra, skal til gyn imorra! så opptaterer imorgen etter timen!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Reb95 Se innlegg
                      går bra, skal til gyn imorra! så opptaterer imorgen etter timen!
                      Fortell!

Comment

de fant en tvilling cyste på den ene eggstokken, har hatt dette før på den andre og måtte fjerne den ene eggstokken. så jeg er henvist vidre til sykehuse, så er veldig nervøs på hva de skal gjøre, om eggstokken er dårlig.

Comment

Working...
                        X