Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Slik bruker du dette forumet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slik bruker du dette forumet

Spør om alt du lurer på, så vil bloggadminene og andre ivrige bloggere prøve å hjelpe deg så godt de kan.

Teknisk spørsmål: Fyr løs! Men vi advarer deg: Det finnes en del "bugs" i vår blogg, slik at bloggen ikke fungerer like godt i alle nettlesere. Det finnes ikke egen mobilversjon av bloggen inntil videre. Dette får vi ikke gjort noe med umiddelbart, men håper det blir forbedringer i løpet av 2014.

Hvordan legger jeg inn bilder: Fyr løs!

Hvorfor blir bildene så rare: La oss sjekke!

Hvilke bilder er tillatt å bruke: Vi hjelper deg! Flott at du spør, for vi liker ikke at noen bruker bilder på ulovlig vis (det diskvalifiserer deg umiddelbart fra å bli "månedens" hvis vi ser at du gjør dette og kan i verste fall medføre at din blogg må slettes)

Hvordan kan jeg få flere besøk på bloggen min? Fyr løs, kanskje vi kan hjelpe deg med noen råd og tips?

Hvorfor får jeg ingen kommentarer på bloggen min? Håhå - vi deler knepene og garanterer effekt!

Dette bør dere fjerne! Bloggadmin og administratorene vil ikke diskutere brukersaker, men setter stor pris på å få støtende innlegg eller annet du ikke setter pris på i bloggen rapportert. Bruk den oransje knappen ved et blogginnlegg eller ved en bloggkommentar. Da "går alarmen" og lederene får tilsendt mail øyeblikkelig, slik at vi mest mulig effektivt kan behandle det som rapporteres.
    ER du i tvil om du bør rapportere noe? Rapporter! Bedre å gjøre det for ofte enn for sjeldent, vi har lav terskel for å gripe inn for å bevare et godt bloggmiljø. Vi tolererer ikke personangrep på Mammanett.
    Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Sv: Slik bruker du dette forumet

Fikk veldig vondt nrderst i magen i går 23/6 tok paracet ble litt bedre. Hadde mens 12/6 ferdig 17/6. Hva kan det være hjelp

Comment

Sv: Slik bruker du dette forumet

Hei RinPal

Dette høres mer ut som et medisinsk spørmål enn et spørsmål om forumet og bruken av det?
      Kanskje det er best du spør lege hvis dette er noe som bekymrer deg. Lykke til!
      Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Comment

Working...
      X