Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Toppbanner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Toppbanner

Jeg skulle lage meg toppbanner, men den ble for stor... laget ny, men uansett om jeg laster den opp så kommer bare den gamle opp.. til tross for at det er den nye som ligger inne når jeg går inn på redigering.

Jeg skulle også endre epost, men får beskjed om at eposten er i bruk... er jo bar jeg som har denne eposten?

Sv: Toppbanner

Laster du opp bildet i 960 x 150?

Er bildet med steinene og teksten "Max hverdagslykke" det gamle eller nye bildet dit? Hvis det er det nye har du klart å ordne det nå i hvertfall ;-)

Angående e-posten må neste Elisabeth ta en titt, det vet jeg ikke noe om

Comment

Re: Toppbanner

Når jeg logger inn så ser jeg ikke teksten... ser ut som et stort bilde som man bare ser litt av... får du tatt screenshot av hvordan du ser den?

Comment

Jeg så problemet nå. På "Historikk"-siden din er bildet i orden, mens på framsiden din hvor innleggene står er ikke bildet i orden.

Kanskje noen av de andre vet hva det kommer av. Hos meg ble det sånn da jeg ikke hadde riktig størrelse på bildet, men det er du sikker på er i orden?

Comment

Jeg er usikker om jeg har fått det til riktig... har du kunnskap nok til å prøve om du får bildet her?
          Legger det ved just in case så kan du ikke er det greit altså
          Click image for larger version

Name:	toppbilde.jpg
Views:	1
Size:	61.2 KB
ID:	2288077

Comment

Click image for larger version

Name:	toppbilde.jpg
Views:	1
Size:	17.3 KB
ID:	2288111 Her er bildet i riktig størrelse. Det blir litt strekt, men du kan jo se hva du syntes Hvilket program bruker du til å lage bildet?

Comment

Ordnet bildet i photoscape og endret str i pant.... jeg suger på sånne tekniske greier

Comment

Sv: Re: Toppbanner

I paint tror jeg ikke det går an å endre størrelseforholdene så de blir "banner-vennlige" Jeg finnes ikke god på dette selv, men pixlr.com syntes jeg er veldig greit å skjønne seg på Der kan du både redigere bildet og endre størrelse (og der er det en knapp man kan trykke på for å endre størrelseforholdene også ). Da bruker jeg versjonen i midten når du kommer inn på siden, om du har lyst til å prøve der

Comment

Tusen takk for tips skal prøve

Comment

kunne du gitt meg en introduksjon til pixlr? jeg skjønner blandt annet ikke hvordan jeg får lagret bildet etter jeg har endret størrelsen på det?

Comment

Callie: Send meg gjerne bildet og forklar hva du trenger hjelp til, så kan jeg endre til rett størrelse og legge inn på bloggen din, hvis du fortsatt sliter.
                      Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Comment

Working...
                      X