Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

uventet gravid

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• uventet gravid

Hei . Vi har for 2 dager siden funnet ut at vi er gravide. Vi var egentlig ferdig med unger og er godt voksne. Økonomien er trang og vi har nok med de 3 barna vi har. Men så skjedde dette alikevel. Da jeg forteller han dette så svarer han bare hvordan skjedde dette? Han har ikke nevnt graviditeten med et ord etterpå og det virker nesten som han unngår meg. Hva skal jeg gjøre for å få han til å snakke med meg. Det virker som om han trodde dette var "planlagt" fra min side. Men jeg har nok like mye panikk for dette som han. Og hadde virkelig trengt å snakke om dette. Har dere noen gode råd. Han er litt den typen som visst jeg later som ingenting så har det ikke hendt.

Hilsen fortvilet

Hei!

ser at ingen av gutta har svart deg. Jeg ville tvunget ham til å snakke om det. Det er jo noe dere må avgjøre sammen om dere skal beholde eller ikke. Om han ikke vil prate så må du bare tvinge ham til det. Menn hater tvang, men han kan ikke unngå dette for alltid.

Comment

Hei, Molly

Hvis dere har tre barn og nok å stri med, kan det jo tenkes at han ble stresset og ikke visste hvordan han skulle reagere. Hvis han er av den pragmatiske typen, og ikke følte at abort var en utvei - i alle fall ikke en som var opp til ham - er jo resultatet gitt, og det er ingenting å diskutere. Enten blir det spontanabort, eller så blir han firebarnsfar. Kanskje han irriterte seg, menn reagerer gjerne med irritasjon fremfor å søke forståelse og avklaringer. Jeg håper han har begynt å planlegge for slutten av dette året, når dere kanskje trenger en større bil og andre ting som dere sikkert har opparbeidet erfaring med i kraft av å være trebarnsforeldre.

Hvordan går det nå?

Comment

Working...
      X