Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Luxusproblem!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Luxusproblem!

Hei gutter.

Jeg har antakelig et luxusproblem , men jeg er litt usikker på hvordan jeg kan løse det.
    Jeg er gravid. Og samboeren min er virkelig lykkelig. Han tar 100 % intiativ til å være involvert. Jeg er kjempe glad for det. .... men. Det blir litt mye. Han skal være med på alle legetimer, også de som omhandler meg, når jeg skal inn for å ta en blodprøve, eller for å få forlenget sykemelding.
    Jeg har fått ordnet med ekstra ultralyd, for jeg håpet at han kanskje ville roe litt ned hvis han fikk se at det var liv inni der. Han ble selvfølgelig glad. Men nå er han ekstra inpåsliten. Han skal fikse pute bak ryggen når jeg sitter. Jeg får ikke gå å hente vann selv det ordner han. Jeg får ikke løfte noe. Jeg får ikke lov til å vaske. Så han har blitt husmor. I tilegg til at han jobber fast 100%.

Hvordan kan jeg få sagt ifra på en snill måte at det blir litt mye? Og at jeg har det fint? Han er jo en drømmeman ... men med alle hormonene og alt trenger jeg litt meg tid også...

Sv: Luxusproblem!

Det høres ut som et luksusproblem, ja. Hvis han innarbeider gode rutiner allerede nå, tror jeg dere vil nyte godt av det når barseltiden kommer. Du får si at du trenger litt ro når puten er på plass ;-)

Comment

Working...
    X