Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sex etter fødsel

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sex etter fødsel

Øhm har et veldig rart spørsmål. Mannen min mener at ha sex med en kvinne etter fødsel er som å ha sex med en "bøtte med vann". Vet ikke hvor han vet det fra 😂

Nå har det gått 7 uker siden fødsel og jeg vil ikke have sex med han, hvis overstående teori er korrekt - iallefall ikke før kroppen er veltrent igjen😁 så spør rett frem: er det så veldig stor forskjell på før og etter fødsel. Hvis ja, blir det bedre? Eller må man bli vant med at være en "bøtte med vann" for altid.

Tenkte at menn sikkert er litt mer ærlig. Har prøvd å spørre en venninne, men hun sa det var tull. Trur ikke heilt på det 😁

Sv: Sex etter fødsel

Er ikke mann, men svarer likevel.

Det kommer jo an på hvor trang du var før fødsel. Skjeden er jo en muskel, så selv om den er litt slappere rett etter en fødsel, tar det ca. 5-7 uker før den har trukket seg sammen igjen. Er du flink med knipeøvelser går det kjappere. Så er det jo også sånn at jo mer en muskel trenes, jo sterkere blir den, så jo mer sex dere har, jo mer vil muskelen trenes, særlig om du aktiv bruker klemmemuskelen under samleie. Så om mannen din vil ha deg trang og fin igjen er raskeste vei å ha sex med deg.

Comment

Fikk meg til å tenke på noe en vennine av meg fortalte. Hun delte rom på sykehuset med en dame med utenlands opprinnelse som hadde født samme dagen. Da mannen hennes kom på besøk så trakk han for forhenget og hadde sammleie med kona som jo hadde født tidliger den dagen....venninen ble jo helt forferdet og trodde nesten ikke dette var riktig men jo da......
      Med tanke på infeksjons fare og alt så kan det umulig være trygt mener nå jeg!

Comment

Oi! Det er jo litt ekstremt. De anbefaler jo å vente minst 6 uker, men vet jo om de som ikke helt følger dette. Men samme dag??? Det er jo ganske sykt. Husker hvor ødelagt jeg følte meg der nede rett etter fødsel, og med sting og lignende hadde det ikke vært tema å ha sex! Men men. Så lenge hun samtykket, hvem er vel jeg til å dømme.

Comment

Re: Sex etter fødsel

Jeg er nysgjerrig på hvor mange damer som nettopp har født mannen din har hatt sex med? Hvordan kan han vite dette?

Comment

Sv: Re: Sex etter fødsel

Hehehe. Nei du spør. Trur hans eneste referanse var en 30 år gammel dame med 3 unger. 😂

Comment

Nå kan jeg vel ikke akkurat stå inne for den kommentaren fra din kjære. Som sagt, skjeden er en muskel og etter en fødsel vil muskelen utvide seg å bli slappere. Jeg kan ikke påstå at jeg har merket noen forskjell på min kjære etter at hun har født våre to barn...
              De gustibus non est disputandum

Comment

Working...
              X