Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Cerazette bivirkninger eller gravid?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• raz2002
    replied
    Ta en test, det er det enkleste!

holiday palace

Leave a comment:

• maroy61
    replied
    But intruders are also powerful hormone therapists, so they can be effective for a period of time.

sbobet

Leave a comment:

• svarthvitt
    replied
    Ta en test, det er det enkleste!
    Men angrepillene er også en kraftig hormondose, så de kan også påvirke en stund. Det samme med å starte med hormonprevensjon. Høyst sannsynlig er det årsaken

Leave a comment:

• Tigertone
    replied
    Hei!

Om han ikke kom inni deg og du tok angrepille skal det jo mye til at det er svangerskap, men alt er mulig til du har fått sjekket og avkreftet det hos lege. Det høres ut som det er bivirkninger av Cerazette, men er du usikker er et legebesøk tingen. Om du har blitt befruktet 6.01 burde dog en graviditetstest blitt positiv nå, så du kan jo starte der.

Leave a comment:

• jenta91
    started a topic Cerazette bivirkninger eller gravid?

Cerazette bivirkninger eller gravid?

Klarte å ha ubeskyttet sex 6 januar. Men han kom ikke i meg, og jeg tok angrepille neste dag.
    for 21 dager siden fikk jeg en blødning jeg trudde var mensen og startet på cerazette.
    de siste dagene/siste uka har jeg hatt menssmerter, men ingen mens.... Også kjent litt sårhet i puppene. De to siste dagene har jeg vært kvalm om morran, men gått over i løpet av et par timer.
    ikke hatt noen blødninger etter jeg begynte på pillene, men hatt litt brunaktig utflod (kun på papiret ved toalettbesøk)
    håper virkelig dette er pga cerazette og ikke en graviditet :-/ har en gutt på 3 1/2 fra før, men ikke sammen med barnefaren lenger... Og ikke sammen med han jeg hadde sex med heller :-/
Working...
X