Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dere som har opplevd hånd og fotsyke

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dere som har opplevd hånd og fotsyke

Dere med barn som har hatt hånd fot og munnsyke..var området rødt hele tiden?varmt å ta på?sønnen min er rød under huden på hendene og føttene..kan være varmt på tuppen av fingrene av og til.han har vært litt mere sutrete enn ellers så det er tydelig at det er noe som plager ham.han har fått en liten rød prikk med utlsett på overleppa men thats's it. Jeg er så redd dette er noe annet enn FHM..googlet litt og synes det ligna litt på Erythromyalgi.Jeg er ganske bekymret for å si det mildt.

Opprinnelig lagt inn av Millionera Se innlegg
    Dere med barn som har hatt hånd fot og munnsyke..var området rødt hele tiden?varmt å ta på?sønnen min er rød under huden på hendene og føttene..kan være varmt på tuppen av fingrene av og til.han har vært litt mere sutrete enn ellers så det er tydelig at det er noe som plager ham.han har fått en liten rød prikk med utlsett på overleppa men thats's it. Jeg er så redd dette er noe annet enn FHM..googlet litt og synes det ligna litt på Erythromyalgi.Jeg er ganske bekymret for å si det mildt.
    Jeg synes ikke det ser ut som hånd og footsyke.
    Jeg vil anbefale deg og gå til legen med dette i morgen. Jeg synes det ser ut som en form for betennelsestilstand..

Mvh Undre.
    Last edited by undre27; 06-05-18, 22:32.

Comment

Noen ide om hva det kan være da ?nå inatt ble det plutselig mye sterkere..virker som om det blir værre i varmen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Millionera Se innlegg
        Noen ide om hva det kan være da ?nå inatt ble det plutselig mye sterkere..virker som om det blir værre i varmen
        Har du vært til legen? Hvordan ser det ut nå kan du poste oppdatert bilde av foten og hånden igjen? Jeg håper det går bra med barnet ditt.

Mvh Undre.

Comment

Hei.Ja var hos legen og det viste seg å være hånd fot og munnsyke.Det har begynt flasse,så vi er mot slutten.slapp unna blemmene og høy feber heldigvis.Får krysse fingrene og håpe at han ikke mister noen negl!

Comment

Working...
          X