Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvordan vite når man skal gå?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan vite når man skal gå?

Jeg står ovenfor det som kjennes ut som mitt livs største dilemma. Jeg har samboer, to barn og jobber turnus, men har dessverre mistet alt av følelser for min samboer! I tillegg har jeg møtt en på jobb, som er i den samme settingen som meg selv.. Før alle tenker at dette bare er en forelskelse som har kommet, så har vi kjent hverandre i mange år, og begge har vært betatt av den andre uten at man har visst noe om det. Jeg sliter med dårlig samvittighet ovenfor barna, samtidig som jeg tenker at jeg og skal ha det bra! Er det noen som har noen gode råd, eller har vært i samme situasjon?

Så lenge dere ikke har det vondt sammen så synes jeg at dere kan gå til veiledning og parterapi og alt mulig annet og prøve å opprettholde en fin familie atmosfære og kanskje bygge opp igjen den kjærligheten dere en gang følte. Det letteste er å gå men hvorfor gå hvis dere ikke gjør hverandre vondt. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Forelskelse blir alltid annerledes med årene og småbarns tiden kan være en periode med lite overskudd for hverandre. Men hvorfor gå? Hvorfor ikke bli?

Comment

Working...
    X