Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tvillingar i vente....

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tvillingar i vente....

Ser at det renn ikkje akkurat over av pappaer i dette forumet. Og langt færre tvillingpappaer..... Men eg prøver likevel...

Eg vil utfordre tvillingpappaer som ser dette om å komme med dei tre viktigaste råda til ein vordande pappa, som ser sine første to barn om...tja...3-4 mnd.

På førehand takk

Vil bare tipse deg om denne linken hvis du ikke har vært innom sidene deres!

http://www.tvillingforeldreforeningen.no/
    Hilsen Elapela
    Mamma til Gabriel 5 år og Maya 3 år.

Comment

Gratulerer som tvillingfar babba. Lykke til med resten av svangerskapet og tiden framover.
      Klem fra Maria.

Comment

Lykke til som tvillingpappa....Blir nok gøy kan jeg tenke meg..Er selv tvillingmamma men fikk desverre ikke beholde mine to jenter..Men har hatt ett langt svangerskap med de da Magen til din samboer/kone..er nok like stor som min var...Min mage kan du også se under magegalleriet..... (ragnhild)

Comment

Gratulere! Du har masse å glede deg til. Har tvillinger gutter som er snart 1 år.
          Det er masse kos med to stykk,men sjølvsagt mykje meir å passe på.
          Moro med fleir som ska ha tvillinger.

Comment

tvillinger...

Hei Babba

gratulerer som vordende tvillingpappa. Jeg er tvillingmamma til to gutter. Kan anbefale deg og din kone å stikke innom tvillinglista. Det er internett-tvillingklubb, hvor det er mye hjlep og info å hente fra andre tvillingforeldre og vordende tvillingforeldre. Adressen er www.tvillinglista.com der finner du også link og bruskanvisnong for å komme inn på tvillinglistas mailinglist.

lykke til hilsen Kaspara

Comment

Hei Babba!

Ble litt nyskjerrig da æ leste innlegge. Dere har vel født nu? Jenter eller gutter? Hvor stor etc.? Hadde vært hyggelig å høre hvordan det går med dere nu.
              Stor klem fra Katja og gull ungene

Comment

Jaaa, åhh jeg og fikk veldig lyst å høre hvordan det står til
                er tvilling selv jeg hi hi
                Mamma til verdens herligste Sebastian født 15.11.04 og Leander født 16.04.06
                "Learn From Yesterday - Live For Today - Hope For Tomorrow"

Comment

Working...
                X