Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

jobb hjemmefra

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jobb hjemmefra

Jeg vil gjerne høre fra noen som eventuelt driver,har drevet med dette.

Det er ikke lett å få seg jobb fortiden og det jeg lurer på er dette jobb hjemmefra.

jeg har sjekket opp flere og det er en som virker lovende ut...men det er jo såklart et men,

dette er bodycare.

du drar ikke rundt til folk å selger,men du selger via internett og eventuelt tlf.

innskuddet du tjener avhenger av hvor mye du jobber.

har snakt med en der og han har ringt meg opp.

det jeg er skeptisk til her er att det koster 1900 og noe for en pakke.startpakke for å starte opp.
    han garanterer att jeg vil tjene opptil 5000-10000 i mnd.kan tjene mer også,men det kommer ann på om jeg vil ha heltid eller deltid.osv.

jeg a jeg var skeptik til det att jeg måtte betale så mye for å starte opp.men han kunne garantere att jeg tjente det fort inn.og hva med viss jeg bare stratet opp da og betalte etter en mnd.

men jeg er redd for å binde meg tilfelle dette er noe lureri.en hører jo så mangt av og til....

leser bare positivt fra andre på sidene om den hjemmebaserte foretningen,men dette kan jo være betalte folk også for å lure folk...så jeg lurer.hva mener dere.

er det noen som har jobbet med dette som har erfaring.

kan jo vise til noe her...så kansje det er litt lettere for dere å mene noe.
    Fra ditt eget hjem kan du oppnå følgende:
    -> Du tilbyr noen av de beste produktene på markedet
    -> Et velutprøvd system som vi følger. Du trenger ikke å finne opp hjulet på nytt
    -> Automatiske systemer som sparer tid.
    (Du opplever vårt oppfølgingssystem nå!)
    -> Delta på Internett og e-handel - det raskest voksende markedet i verden. Du får din egen
    profesjonelle nettbutikk.
    -> Sjenerøse bonuser som vil betale deg det du er verdt. (Husk: Ingen krav, kun fordeler og
    muligheter!)
    -> Muligheten til å jobbe med personer du respekterer, liker og som du ønsker å tilbringe tid
    sammen med. (Ganske unikt?!)

Jeg mener bestemt at dette er en av de beste mulighetene i verden i dag. Jeg oppfordrer deg til å ta en ny titt på min presentasjon.
    Last edited by 2barnsmammen; 30-09-09, 10:23.
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Sv: jobb hjemmefra

Dette her er seriøs jobb ihvertfall: http://www.tns-gallup.no/?did=9086525
    Kjenner flere som jobber der, bl.a. min samboer.
    THE WAR IS COMING

Selma Iselin 15.01.07

Eurodietten blir min nye diett
    Begynt 16.06.10
    Ned så langt på ED: 23,9kg

Comment

jeg har prøvd masse forkjellig på nett. dette er det eneste jeg virkelig har hatt suksess med.

http://www.website.ws/iselinjoo

anbefales å ta en titt. de første 7 dagene er gratis og man kan melde seg ut når som helst.

Kjempe fornøyd med dette

Comment

dette er probleme min ogso .
        Jeg gjor marketingundersokelsen , menn de betal ikke god penger , og jeg ma gjore for lang tid .

Comment

Det er mange forskjellige jobber man kan gjøre hjemmefra, er man flink i språk så er det mange oversetter jobber og finne på internett, men gå for norske firma, er dårlig betalt hos mange av de utenlandske nettstedene. Ellers så kan man også utføre transkripsjon, markedsundersøkelser osv. jeg jobber som frilanser innen disse fagområdene, og til tider har jeg mer jobb enn jeg klarer og få gjort selv, så er det noen som ønsker litt jobb av til er det bare og ta kontakt med meg via nettsiden
          Last edited by Me87; 31-07-18, 20:53.

Comment

Working...
          X