Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Pappaforum

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pappaforum

Hei

Jeg synes kanskje at pappaforum burde vært reservert for pappaer (å skrive i). Slik at ikke vi mammaer kaster oss over enhver av hannkjønn som tør å skrive noe her. Vil pappaene prate med "kjærringer" så kan de jo skrive en annen plass i forumet.

Bare en tanke (skyt meg dersom jeg tar feil), og ja, jeg har skrevet i pappaforumet selv... :oops:

(Ja, og så måtte jeg prøve å lage en avstemning, for å ha prøvd det)
    13
    Ja
    61.54%
    8
    Nei
    30.77%
    4
    Tja/Tjei
    7.69%
    1
    hilsen turvid

Min blogg

Dette har jeg også grublet litt på!

Hei Turvid!

Ja, tanken har slått meg også! Vi får se hva avstemningen din medfører. Nå er det jo foreløpig få pappaer som skriver i forumet hittil... Ellers kunne vi jo spurt hva pappaene mener.
    Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Comment

Kanskje innlegget mitt ble plassert litt feil. Hadde først bare tenkt å stille spørsmålet til admin, før jeg måtte prøve avstemningsmuligheten.

Kanskje det bør flyttes til et annet sted i forumet?
      hilsen turvid

Min blogg

Comment

Det er sikkert meningen at de ønsker svar fra menn, men når de ikke får det, så er det vel hyggelig med et svar fra en kjærring også?
        Hilsen Elapela
        Mamma til Gabriel 5 år og Maya 3 år.

Comment

Jeg har ingen problemer med å la være å svare dere gutter! Så fra nå av blir ikke jeg å komme innom her engang (dette er siste gang), så får dere sitte her i stillheten, alene, uten noen å snakke med. Vær så god!! :twisted:
          Hilsen Elapela
          Mamma til Gabriel 5 år og Maya 3 år.

Comment

Vi har jo alle rett til å LESE hva alle skriver, men synes ikke vi skal skrive noe på pappa sidene! Er enig i at de kan henvende seg til sidene "våre" hvis de vil ha svar fra oss damer, jeg! Så kan defå utfolde seg her sammen med andre pappa'er hvis de vil... Dette dreier seg slett ikke om oss, vi må ikke glemme at dette er stort for dem også!
            Det var min mening
            ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Forumet kunne heller vært kalt noe annet... Pappa vs. mamma, feks.
              Jeg er inne på "mamma-forumene", så hvorfor skulle vi egentli være nødt å ha en egen plass?
              Hvis det er noe vi lurer på og vil spørre menn om, kan vi jo spørre det bare til dem, så slipper vi at dere kjerringene svarer..hehe..

Og du Herro-fyren.. Lurer man på noe, spør man.. diskusjonen er vel ikke teit? Hun lurer jo bare på noe. Og hun spør oss pappaer om hva vi syntes. Jeg syntes det er flott jeg!
              Hilsen fra Bård-Ivan,
              pappa til lille Magdalena (f. 16.02.04),og samboer til Kristinee83

:stoltpapp

Comment

ok..nå så jeg at dere allerede har et forum som heter mamma vs pappa..hehe.. Beklager,så det ikke før nå. Er litt ny! :oops:
                Hilsen fra Bård-Ivan,
                pappa til lille Magdalena (f. 16.02.04),og samboer til Kristinee83

:stoltpapp

Comment

Working...
                X