Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Er du bekymra over strømprisen?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Er du bekymra over strømprisen?

Er du redd du skal få DET sjokket når strømregningen kommer, eller tenker du ikke over det?
    Alle gode ting er 3!

Sv: Er du bekymra over strømprisen?

Nei, her har vi fyring og varmtvann inkludert i husleien Blir andre boller når vi flytter på nyåret - da kommer det ved siden av. Heldigvis har vi peis og kan bruke den til oppvarming

Comment

Vi har fastpris heldigvis, så er veldig glad for at jeg tegnet et sånt abonnement Så er ikke redd for noe sjokk nei, vet sånn ca hva regninga vil komme på og har satt til side ganske mange 1000 så jeg vet vi har nok

Comment

nope. betaler det inkludert i leien...

Comment

Vi har en ganske romslig økonomi, så det går bra her.
          ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marit Se innlegg
            Vi har en ganske romslig økonomi, så det går bra her.
            Fy søren dere er heldige! jeg beskymrer meg masse! og sparer på det som kan spares på!
            mamma elsker deg, og kjemper for og få deg hjem som en del av familien igjenn, i mens får vi kose oss gløggihjel den tiden vi harvanmann 09
            min blogg

Comment

Her bruker vi heller ved eller gass for og unngå dyr strøm.. Synes man burde hatt en måler som viste i kr hvor mye regningen var til nå jeg

Hadde nok bekymra meg om vi bare hadde brukt strøm, selv om vi alltids hadde klart og betale..
              Alle gode ting er 3!

Comment

Vi har også gass, utenom det bruker vi kun strøm til varmekablene når det gjelder varme. (Selvfølgelig bruker vi også strøm til belysning, og andre vanlige ting.)
                Så nei, kan ikke se vi er så bekymret.

Er forøvrig kjempefornøyd med gasspeisen, 20-30 min så går det fra 20 til 28 grader!
                Er en liten frostpinne jeg..
                sigpic

Comment

Nope. For det første ordnet vi oss fastpris, for det andre har vi full kontroll over hvor mye strøm vi bruker, og i tillegg fyrer vi med ved.
                  Og så tenker vi litt langsiktig og tenker på hva som kan skje, sånn at økonomi ikke er noe problem.

sigpic

Comment

Nå er endelig våren her så nå tenker jeg ikke mye på det, men vi er to som bor i en ganske stor leilighet, og ja, jeg tenker på strømregningene. Jeg har veldig lyst på gasspeis, har snakket med venninner om det og de er sykt fornøyde. Er det noen som har noen tanker om det? Sett litt her og der og finner så mange forskjellige på nettet, er fint og, skikkelig kos og ser jo veldig ekte ut. Kan ikke ha vedovn, og syns og det er litt mye styr med ved, uansett.. og skittent egentlig. Gasspeis er jo mindre pesete. Bare skifte gass og det kan gubben gjøre. haha

Comment

Working...
                    X