Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Toalettsaker i håndbagasje på fly?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Toalettsaker i håndbagasje på fly?

Jeg har også hatt med meg sprettkniv i håndbagasjen da jeg reiste fra Heathrow rett etter 11/9-angrepet... He he, ikke at jeg vanligvis går rundt med sprettkniv, men jeg husker ikke hvorfor jeg hadde den med da.
    Generelt sett synes jeg de har blitt veldig nøye og strenge etter nesten-terroren for fire-fem år siden. Det var vel etter det at disse væske-reglene kom. Jeg har blitt stoppet flere ganger hvis jeg har vært slurvete med å pakke i plastikk, og jeg har til og med opplevd at sønnen min som er barnehagebarn har blitt kroppsvisitert!

Comment

At sønnen din ble sjekket skjønner jeg egentlig godt, barn er jo ofte brukt som smuglere..

Comment

Opprinnelig lagt inn av oktoberbaby Se innlegg
        At sønnen din ble sjekket skjønner jeg egentlig godt, barn er jo ofte brukt som smuglere..
        Joa, nå er det ikke gjennom tollen jeg tenker på da - der har vi aldri blitt stoppa, men når det piper gjennom sikkerhetskontrollen. Skjønner at det er rutine. Det er ikke noe problem, men det ser allikevel litt dumt ut.
        Last edited by Eri; 27-09-11, 12:28.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Eri Se innlegg
          Joa, nå er det ikke gjennom tollen jeg tenker på da - der har vi aldri blitt stoppa, men når det piper gjennom sikkerhetskontrollen. Skjønner at det er rutine. Det er ikke noe problem, men det ser allikevel litt dumt ut.
          Ja, ser ganske teit ut Samme med ei stakkars jente som satt i rullestol, hun måtte også kroppsvisiteres fordi rullestolen hennes peip... Men, det er jo for vår egen sikkerhet, men jeg tror ikke hun synes det var så veldig greit!

Comment

kan man ta med vaseline
            ??

Comment

Working...
            X