Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Den store skravletråden

Lyst på litt selskap mens du ammer? Et ledig øyeblikk på jobb? Trenger du noe å gjøre så du slipper å ta klesvasken? Dette er stedet for deg!
    Her kan man skravle om hva som helst, når som helst! Også stedet for kjappe spørsmål om husarbeid, middagstips, oppussing, bilpleie, personlig økonomi, hagestell eller datamaskiner - og så klart også spørsmål om babyer og barn!

Vil du ha et mer utfyllende svar, lager du bare en egen tråd her inne

God skravling
    Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Sv: Den store skravletråden

*puh* Vi skal få gjester og har en nyfødt baby som tar all oppmerksomhet (selv når hun sover ), så nå har jeg kriseryddet og vasket overflater. Utrolig hvor mye som samler seg på en kjapp uke

Hva gjør dere på tirsdagskvelden?
    Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Opprinnelig lagt inn av *Klara* Se innlegg
      *puh* Vi skal få gjester og har en nyfødt baby som tar all oppmerksomhet (selv når hun sover ), så nå har jeg kriseryddet og vasket overflater. Utrolig hvor mye som samler seg på en kjapp uke

Hva gjør dere på tirsdagskvelden?
      Det skal være litt rot når man har nyfødt :jepp:

Jeg har liggi på sofaen siden jeg kom hjem fra jobb. Kjennes ut som om jeg ikke har sovet på en uke. Pokkers Synarela-drit.
      Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
      Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11, 13), 4 pergo 2011, 2 IVF og 1 FER 2012, 1 IVF og 1 FER 2013
      3. FER - August
      It's hard to wait around for something you know might not happen,
      but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Comment

Jeg gomler smågodt og koser med Pus Ble en hektisk (og sint) avslutning på arbeidsdagen og skal tidlig på an igjen imorgen, så nå blir det snart kveldsmat og en dusj før det er leggetid, forhåpentligvis sover Heidi bedre inatt slik at vi slipper å gå inn til henne en gang i timen slik vi gjorde inatt.
        Snart helg

Comment

Kjempeflott initiativ med en egen skravledel på forumet!
          3 negative IVF (2014-2015)
          FER november 2015 - en blastocyst på frys

Comment

Opprinnelig lagt inn av Knottemamma Se innlegg
            Det skal være litt rot når man har nyfødt :jepp:

Jeg har liggi på sofaen siden jeg kom hjem fra jobb. Kjennes ut som om jeg ikke har sovet på en uke. Pokkers Synarela-drit.
            He he, det har vi fremdeles nok av

Uff, leit at du blir så slått ut av den! Bedre eller verre enn den gamle, synes du?

Opprinnelig lagt inn av Rødhette1 Se innlegg
            Jeg gomler smågodt og koser med Pus Ble en hektisk (og sint) avslutning på arbeidsdagen og skal tidlig på an igjen imorgen, så nå blir det snart kveldsmat og en dusj før det er leggetid, forhåpentligvis sover Heidi bedre inatt slik at vi slipper å gå inn til henne en gang i timen slik vi gjorde inatt.
            Snart helg
            Noen dager er det like greit å legge seg tidlig! Håper du har en soveglad baby i natt!

"snart helg" på en tirsdag er veldig positivistisk! Det liker jeg

Opprinnelig lagt inn av Maiamor83 Se innlegg
            Kjempeflott initiativ med en egen skravledel på forumet!
            Så bra at du synes det

Comment

He he, det har vi fremdeles nok av

Uff, leit at du blir så slått ut av den! Bedre eller verre enn den gamle, synes du?
              Myyye verre Men det som er positivt er jo at jeg ikke har fått forsterket hodepine av Synarelaen. Jeg har jo stort sett alltid hodepine, men Suprecuren gjorde det helt grusomt. Synarelaen gjør meg bare trøøøøøtt og sliten og lei meg hele tida
              Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
              Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11, 13), 4 pergo 2011, 2 IVF og 1 FER 2012, 1 IVF og 1 FER 2013
              3. FER - August
              It's hard to wait around for something you know might not happen,
              but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Comment

Klara - de som ikke tåler at det ikke er strøkent i hus med nyfødt baby, de fortjener ikke å få besøke den lille klumpen en gang! (Dette kommer da fra hun som ni-ryddet og vasket + bakte brød og laga et eller anna til uansett hvem som kom på besøk da vi hadde nyfødt i hus... Hehe! Lett å snakke til andre om slik?! )

Jeg kom nettopp inn døra her. Vært hjemme i en time i dag mellom jobb og jobb. Har jo fulle dager som lærer først, og tirsdager dirigerer jeg kor på kvelden, så rekker såvidt å hive i meg middag før jeg må ut igjen. Givende også da, men like pes å dra seg ut døra igjen hver eneste tirsdag. Nå var det utrolig godt å lande på sofaen! Har vel hatt rompa nedpå i max 30 minutter til sammen i hele dag. Mat inntas stående/gående for å rekke alt! Men så velger jeg jo å ha det sånn selv også da. Trives jo egentlig med det!

Sovner vel snart på sofaen, kjenner jeg meg selv rett. Prøve å se en episode av "2 broke girls" først.
                - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Line-mor - Det er jeg helt enig i altså! Jeg gjør det vel mest for min skyld, både fordi det føles litt lettere å ta i mot gjester når det ikke er heelt bomba!
                  Oj, bakte brød, du! Det var jo veldig avansert! Jeg fikk samboer til å skjære opp litt frukt, og koke tevann

Høres hektisk ut, men noen ganger er jo hektisk gøy!

Comment

På en tirsdagskveld, som snart er gått over til onsdag, sitter eg med rolig musikk på spotify, hører gubben snorke fra soverommet og fuglene bråke i overetasjen (trur dei synes snorking er skumle greier )
                    gleder meg til fridag i morgen!
                    Svangerskapsdagbok

Comment

Echs - Det hørtes ut som en herlig blanding av lyder Håper du får en deilig fridag i morgen!

Comment

Nå sitter jeg og sløver på jobb. Skal STRAKS gå for å hente guttungen i barnehagen. Jentungen går hjem fra skolen selv i dag, og guttungen og jeg skal bare tusle hjemover i vårt (les hans) tempo og nyte sola og livet. Alle bøker, prøver, vurderinger, notater legges igjen på skolen - i ettermiddag skal jeg KUN være mamma! Kunne nok oppholdt meg på arbeidsplassen min til det ringer inn igjen i morgen tidlig, men noen ganger må en bare velge bort alt det og ha fokus på det en aller helst vil ha fokus på - gullungene! Samboeren startet med foreldresamtaler i går og er borte til leggetid for ungene i dag, så da har ikke jeg og ungene anna å tenke på enn oss selv. Det er godt det også innimellom!
                        - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Noen dager er det like greit å legge seg tidlig! Håper du har en soveglad baby i natt!

"snart helg" på en tirsdag er veldig positivistisk! Det liker jeg
                          Heidi sov som en stein i hele natt Vi var inne hos henne et par ganger før midnatt, men så var det stille til samboeren vekket henne rundt 6 imorges, og da var hun lite lysten på å stå opp, hehe. Jeg er som regel alltid tidlig i seng (senest 21.30) siden jeg står opp 5.30 Haha ja, jeg måtte finne frem den positive siden min igår siden jeg var så sint på jobb på slutten av dagen

Comment

Så koselig skravletråd

Jeg er aleine hjemme i kveld da sambo er to timer unna for å holde foredrag. Noe han egentlig burde avlyst siden han har halsbetennelse og fikk sykmelding av legen i dag. Men så var det 30 påmeldte kun for å høre på han og de hadde bestilt tapas og greier, så det hadde han ikke samvittighet til.

I morgen skal jeg på et slags intervju, så jeg er litt spent her jeg sitter. Har vært uten jobb siden permisjonsslutt for et halvt år siden så ganske lei av å gå hjemme.

Nå får jeg vel ta en rydderunde før jeg setter meg ned i sofaen igjen for å se på Unge Mødre. Rart hvor rotete det blir i løpet av et par timer med en ettåring i hus

Comment

Line-mor - Deilig å glemme verden og bare kose seg med familien!

Rødhette1 - Så deilig, da!
                              Noen ganger er det viktig å se lyst på det, ja! Og i dag er vi, som en jeg bodde i kollektiv med i Irland entusiastisk pleide å rope hver onsdag etter jobb: OVER HALVVEIS!

Pantone - Så spennende med intervju! Masse lykke til! Skjønner godt at det kjennes på tide å komme seg ut i verden igjen

Vi har hatt vår første biltur med S i dag Herregud, det er intenst å være forelder! Det er jo så ufattelig mange måter hun kan dø på Aldri har en tur på senteret vært så nerveslitende Det tok noen runder med amming-bleieskifte-soving før vi så muligheten til å komme oss ut, og innen da hadde samboer nesten dratt uten oss fire ganger. Da vi endelig kom oss til senteret og S begynte å gråte gikk samboers indre dialog, fortalte han meg senere, omtrent som dette: "Hun gråter! Hun må sove! Hun sover jo ikke hvis hun ikke ligger på brystet mitt! Jeg må legge meg ned! Kan jeg legge meg her??" Selv gjentok jeg, inni meg håper jeg: "Dettegårbra. Dettegårbra. Dettegårbra."

Så vi skal øve oss på å takle kriser litt bedre

Comment

Working...
                              X