Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Den store skravletråden

Jobbet natt i helga, så her har dagene for det meste blitt tilbragt sovende
    Har 1 nattevakt igjen, 2 seinvakter og 1 dagvakt, og så er det 3 uker ferie i Tyrkia!!
    Svangerskapsdagbok

Comment

Hei!
      Hører vel egentlig til på "barn og bilsikring", men prøver meg nå her jeg..

Er det noen av dere som har erfaring med å leie bilseter gjennom IF-forsikring?

Comment

Virker som et trivelig forum dette her! Aldri postet noe her i skravletråden, så da kan jeg vel bare hoppe i det

Utålmodiiiiiig.no !
        Har ikke ventet så lenge, men når man er i starten av prøvinga blir det vel gjerne sånn?
        Uansett, lysta er i alle fall på plass igjen etter jeg sluttet med pillene, heldigvis!
        Vi har allerede diskutert en del ting for moroskyld, og kan vel si jeg ble rimelig rørt da sambo sa at han gjerne ville at babyen skulle oppkalles etter min pappa som døde for 5 år siden.. *snufse* :')

Håper det kommer en spire som vil klore seg fast nå!

Comment

Hei og velkommen hit

Høres veldig kjent ut å være utålmodig i prøvetiden, ja
          Så fint sagt av samboeren din!

Lykke til med prøvingen!
          Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Hei! Her fikk lille skatten 3.mnd vaksine i går. Etter dette har han blitt forkjøla og renner i øynene, ikke puss bare renner. Er litt rød på øyelokkene. Er dette normalt eller hva bør jeg gjøre?

Comment

Er nok ikke så mye en kan gjøre med forkjølelse nei.

God bedring til den lille!

Comment

Hei jeg er mamma til 3 barn. Jeg er ste mamma til 2. Xkona til min samboer har godt samarbeid med min samboer. Hun har kontakt med alle i hans familie og deres gamle venner. Jeg syntes det er vanskelig og bli venn med hans venner pga henne. Hun tar med barna og besøker bestemoren hans. Hun er falsk og jeg liker det ikke.

Syntes det er vanskelig og prøver hele tiden og være glad. Hun smisker seg innpå min samboers foreldre. Hun var utro mot min samboer. Hun liker ikke meg. De blikkene hun pleier og sende han gjør meg gal.
                Hun er venn med alle hans venner og familie på Facebook .

Har prøvet og bli venn med hans venner men det er så vanskelig når hun alltid blir tatt opp ....om hvor snill etc hun er. Jeg føler hun har han rundt lille fingeren noen ganger,

Bare er usikker

Comment

Fant denne tråden ikke før nå :o
                  Men skal abbonere i full fart før jeg ikke finner igjen
                  Tiden snegler seg avgårde .... Utredning for hab.abort
                  ​{

Comment

Hehe, ikkje mykje aktivitet her i det siste så du går nok ikkje glipp av noko med det første
                    Svangerskapsdagbok

Comment

Sant det. Du kan jo skrive noe spennende ....
                      nå jar jeg rydda ut det meste ut av kjøkkenskapet for å vaske. Vi skal male kjøkkeninredninga.
                      Noen tips av noen????
                      ​{

Comment

Flink du
                        Er dårlig på tips, men dåkke får prøve å ikkje gjere samme feilen som vi gjorde da vi flytta inn i huset til bestemor mi og ikkje likte det "lekre" grønn/oransje kjøkkenet.
                        Vi henta slike små lapper med fargeprøver på, og fann en fin "plommerød" farge som vi tenkte ville bli fin.
                        Malte alle kjøkkenskapa, og dei blei skikkelig fine og rosa! Så no leiger mamma huset ut til en gjeng polske bygningsarbeidere og kjøkkenet er nydelig rosa og kvitt, nett som et dukkekjøkken på et jenterom
                        Svangerskapsdagbok

Comment

Eg er for øvrig verste student ever!!!
                          Har gruppearbeid med 2 damer fra Bergen, dermed stiller det litt krav til sjølvstendig arbeid siden vi ikkje kan møtes og jobbe sammen (litt langt å reise 4 timer for gruppearbeid).....
                          Oppgava skal leveres den 24. Februar, og eg har ikkje begynt enda! Hadde satt av dagen i dag til å lese og skrive, men hittil har eg surfa på mammanett + skrivet en mail ang forsøket vårt i Tyrkia (meir spennende).
                          Hjelper ikkje på motivasjonen at eg sitter med dårlig samvittighet for resten av gruppa heller
                          Huska plutselig koffor det var så kjedelig å vere student: oppgaver!!!
                          Svangerskapsdagbok

Comment

Prøver å se det foran meg hvordan de sitter i rosa kjøkkenet med sine arbeidsklær og drikker kaffeen sin

vi har furukjøkken. Så vi fikk høre at vi først må vaske så male med noe heftegrunning og så med kvislakk før vi kan begynne med fargen.
                            Så eg gleder meg på når vi er ferdig men ikke på jobben :-/
                            ​{

Comment

Opprinnelig lagt inn av Honeybee Se innlegg
                              Prøver å se det foran meg hvordan de sitter i rosa kjøkkenet med sine arbeidsklær og drikker kaffeen sin

vi har furukjøkken. Så vi fikk høre at vi først må vaske så male med noe heftegrunning og så med kvislakk før vi kan begynne med fargen.
                              Så eg gleder meg på når vi er ferdig men ikke på jobben :-/
                              ja, såg dei litt for meg eg også
                              Hadde med bestemor mi på besøk rett etter vi malte for en del år siden (ho døde for nokre år siden. Hadde akkurat flyttet på sjukeheim da vi flytta inn i huset). Ho fekk sjå kjøkkenet og sa "jo, det er vel fint, men eg ville ikkje budd her"

Høres ut som masse jobb, og forarbeidet er vel ganske viktig også. Blir sikkert kjempebra når det er ferdig!
                              På sånne trekjøkken synes eg kremfarge, liksom ikkje heilt krittkvit, er veldig fint
                              Håper dåkke blir kjempefornøyd!
                              Har dåkke meir som skal pusses opp også?
                              Eg og gubben fann snart ut at vi ikkje var opp-pussings dyktige Hadde nok fort enda på Sinnasnekkeren Om vi hadde kjøpt oss gammelt hus eller noko
                              Svangerskapsdagbok

Comment

Hahaha ja. Ikke alle som er skapt for oppusingsprosjekter nei.
                                Vi kan begge litt og det er ikke helt håpløst men vi er ikke såå gld i store prosjekter. Så da vi letet etter hus visste vi ikke burde ha oppussingshus. Han har gjort litt men ikke fordi vi måtte. Rev en vegg så vi fikk større soverrom. Det fikk han til og det ble veldig fint. Det eneste er at vi etterhvert vil male noen vegger men det er ikke så viktig. Men kjøkkenet ligger meg litt på hjertet siden vi har åpen kjøkken og liker å lage mat begge to. Og vi har kjøpt ny vask siden den vi ha nå ikke funka helt. Så da var tanken å finne ny benkeplate. Men alt jeg likte passa ikke til furukjøkkenet. Så nå blir det lyst, ja. Ikke kritthvitt som du sier men nokså hvit. Perlhvit kanskje? Må passe til benkeplata eg ha valgt
                                ​{

Comment

Working...
                                X