Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pantone
    replied
    Sv: Den store skravletråden

Men du kommer jo til å smitte alle de andre på jobben Knottemamma... Just sayin'.

Her vasket jeg faktisk kjøleskapet i går, innmari deilig å få rydda og vaska det innimellom altså. Innser at vi er for dårlige til å ha oversikt i kjøleskapet, må alltid kaste litt for mye hver gang jeg rydder. I dag har jeg satt på én klesvask, og den ligger fortsatt i vaskemaskinen...

Leave a comment:

• Knottemamma
    replied

Jeg har vaska badet. Punktum. Men har også en slitsom omgangssjuke. Noen som sa ar jeg burde blitt hjemme i morra, siden jeg flyr på do hele tida. Men samtidig så er jeg ikke dårlig på noe annet vis, så det føles jo bare helt feil. Æsj, hater sånn liksom-sjuke. Dessuten, hvis jeg skal gå oppå gubben en dag til, så kommer jeg til å kaste han på dør

Leave a comment:

• Line-mor
    replied

Opprinnelig lagt inn av freja78 Se innlegg
    Det er nesten litt tortur å sitte og se ut på sola og vite at det er for kaldt til å sette seg ut. Været frister og jeg lengter etter litt sol på kroppen og d vitaminer nå. Men har nå gjort noe fornuftig i dag, rydda og vasket hele huset, og til og med tømt og vasket kjøleskapet innvendig. Deilig å få det unna.
    Wow, du gjør oss andre til skamme! Vi var strålende fornøyd med å ha tatt gulvvask, to klesvasker, bretta klær og lagt på plass, skifta på senger og vaska tak og vegger i to av mange rom, men ser vi nok har unna oss selv for mye slappe-av-tid i mellom også

Har vært ute en tur i dag også. Måtte ordne litt dugnadsgreier for jentungen. Fikk forresten sove litt lenger i dag. Dvs, jeg var våken med ungene først, så sto samboeren opp med de etter en time lek oppe. Etter en stund ble jeg vekt av at jentungen hadde kokt kaffe og samboeren hadde stekt egg. Satt i halvannen time ved frokostbordet med en bunke aviser jeg ikke har rukket lese før. Deilig!!

Leave a comment:

• Rødhette1
    replied

Her har vi brukt dagen på herjing med Heidi, middag hos svigers og besøk hos et vennepar vi ikke har sett på noen uker, fin dag Samboeren tok Heidi i bæremeisen og gikk ned til svigers, og det hadde ikke vært en lyd i Heidi på vei ned, så enten storkoste hun seg eller så var hun skrekkslagen, hehe.
    Nå er Heidi i seng, Pus har endelig tatt til vett og kommet inn og jeg skal plante ræva i sofaen med marsipankake og strikketøy

Leave a comment:

• lillemånestråle
    replied

Oi, skravletråd!! Me like!

Her har vi akkurat bada toåringen, og nå sitter jeg og pumper meg. Baby ligger i vugga og sover, og mannen sniker etter godis på kjøkkenet...

Leave a comment:

• Adelina
    replied

så flink du har vært freja...skulle ha vasket kjøleskapet jeg og...

Leave a comment:

• *Klara*
    replied

Oj, freja78! Det hørtes deilig ut å få gjort! Flink du er

Kan jo gå deg en tur Har planer om det selv, men blir ikke før kl 16

Leave a comment:

• freja78
    replied

Det er nesten litt tortur å sitte og se ut på sola og vite at det er for kaldt til å sette seg ut. Været frister og jeg lengter etter litt sol på kroppen og d vitaminer nå. Men har nå gjort noe fornuftig i dag, rydda og vasket hele huset, og til og med tømt og vasket kjøleskapet innvendig. Deilig å få det unna.

Leave a comment:

• *Klara*
    replied

Blir nok sofa og tv på meg også! Det er jo både skiskyting og langrenn i dag

Leave a comment:

• Adelina
    replied

Våknet opp i dag til deilig sol og fuglekvitter..slett ikke verst
    Hvilke planer har dere i dag jenter? jeg skal sitte på sofaen og lese / se tv. Har hatt en operasjon på onsdag så må pent finne meg i å sitte her og ta det med ro..kjenner jeg begynner å bli litt rastløs ja......gleder meg til barna kommer hjem fra pappan sin i kveld..

Leave a comment:

• Maiamor83
    replied

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
    Eg klager visst fælt, men men
    Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen! Dessverre uten snop, for har allerede krasje slankeopplegget nok for i dag med pizza
    må vere verdens verste slanker eg

Herlige land, jammen klarte eg å klage enda meir!
    nei, no er det stopp, eg har det egentlig altfor bra!!
    Vel, jeg vet flere, jeg! Ikke at jeg slanker meg, men jeg føler at jeg lever på en evig slankekur allikvel.

Leave a comment:

• echs
    replied

Eg klager visst fælt, men men
    Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen! Dessverre uten snop, for har allerede krasje slankeopplegget nok for i dag med pizza
    må vere verdens verste slanker eg

Herlige land, jammen klarte eg å klage enda meir!
    nei, no er det stopp, eg har det egentlig altfor bra!!
    Last edited by echs; 02-03-13, 23:08.

Leave a comment:

• *Klara*
    replied

Opprinnelig lagt inn av Maiamor83 Se innlegg
    Hehe, bor langt unna Oslo, jeg, men om det er bakker rundt Oslo, så vet jeg ikke helt hva jeg skal kalle bakkene her. Fjell, kanskje. Men ikke overalt det er like ille, altså. Så jeg kan nok ikke bare skylde på det. *Googler Sjusjøen*
    Ønsker meg hund, de er fine å ha med på tur.
    Hund, ja! Har veldig lyst på det etterhvert

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
    Sjusjøen er drømmen ja, men SÅ DYRT! Finnes "billige" hytter hvis en kun ser på prisen, men ser en på alle ekstrakostnader så er det dyrere enn huset vårt og vel så det alt der oppe omtrent!
    Veldig dyrt! Men helt nydelig skispor!
    Har lyst til å leie der i noen ferier etterhvert, billigere enn å eie

Opprinnelig lagt inn av Maiamor83 Se innlegg
    Må være et fint sted, denne Sjusjøen.
    Kjempefint!

Opprinnelig lagt inn av Rødhette1 Se innlegg
    Familien til samboeren er også ganske interessert i skisport, så jeg sklir vel ikke akkurat helt inn på det punktet Jeg sitter som regel i sofaen og strikker eller leser Hjemmet mens de andre er klistret til tven
    Kjekt med strikketøy da, ja!

Echs - Så kjedelig!

Leave a comment:

• Maiamor83
    replied

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
    Prøvde meg på nattevakt forrige natt og fann ut at 1 var nok foreløpig så i dag er det avslappingsdag!
    Så her har eg for det meste ligget i senga, og gubben har hatt fotballkamp-maraton på TV rommet

Tenkte også eg skulle vere smart og bestilte pizza fra Dolly Dimples på nettet som eg kunne hente når kampen var over, men når eg henta pizzaen så kjentes den nesten kald! som den pysa eg er så spurte eg kun om den hadde venta lenge før eg henta den, og det nekta ho i kassen på...så da tok eg pizzaen og gikk.

Kom heim og fekk skyllebøtte av gubben fordi eg var så feig og ikkje hadde forlanga ny pizza i tillegg hadde kampen vore dårlig så tipper han trengte å kjefte litt, gjekk over etter litt kald pizza...men kjedelig å vere så feig at eg i stedetfor å kreve min rett på resturanten heller tar ei skyllebøtte fra gubben (som eg visste ville komme)...
    Skreiv ei klage på Facebooksida til Dolly Dimples, men er vel ikkje noko å gjere med...
    Pizzaen var for så vidt god, men neste gang prøver vi den VARM! Trur neppe eg bestiller fra nettet igjen...er visst best å stå der og passe på at alt blir gjort ordentlig! Skjønner heller ikkje at restauranten ikkje hadde et varmeskap der pizzaen kunne stå og holde varmen om den måtte vente litt, her sto den berre på ei hylle ved kjøkkenet...
    Uff da, hørtes ikke noe særlig ut.

Leave a comment:

• echs
    replied

Prøvde meg på nattevakt forrige natt og fann ut at 1 var nok foreløpig så i dag er det avslappingsdag!
    Så her har eg for det meste ligget i senga, og gubben har hatt fotballkamp-maraton på TV rommet

Tenkte også eg skulle vere smart og bestilte pizza fra Dolly Dimples på nettet som eg kunne hente når kampen var over, men når eg henta pizzaen så kjentes den nesten kald! som den pysa eg er så spurte eg kun om den hadde venta lenge før eg henta den, og det nekta ho i kassen på...så da tok eg pizzaen og gikk.

Kom heim og fekk skyllebøtte av gubben fordi eg var så feig og ikkje hadde forlanga ny pizza i tillegg hadde kampen vore dårlig så tipper han trengte å kjefte litt, gjekk over etter litt kald pizza...men kjedelig å vere så feig at eg i stedetfor å kreve min rett på resturanten heller tar ei skyllebøtte fra gubben (som eg visste ville komme)...
    Skreiv ei klage på Facebooksida til Dolly Dimples, men er vel ikkje noko å gjere med...
    Pizzaen var for så vidt god, men neste gang prøver vi den VARM! Trur neppe eg bestiller fra nettet igjen...er visst best å stå der og passe på at alt blir gjort ordentlig! Skjønner heller ikkje at restauranten ikkje hadde et varmeskap der pizzaen kunne stå og holde varmen om den måtte vente litt, her sto den berre på ei hylle ved kjøkkenet...

Leave a comment:

Working...
X