Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Den store skravletråden

Jeg er godt over halvveis med julegavene Godt å slippe å stresse så mye fremover Vet stort sett hva resten skal få også da, med unntak av pappa og svigers. Vaaanskelig... Og så må jo ungene få være med og lage noen gaver. Tenker trolldeig er et fint sted å starte iallefall.

Comment

Eg har ikkje egentlig begynt. Har litt liggende som vi har kjøpt tidligere i år med tanke på julegaver...og så har eg nokre ideer som eg ikkje er heilt sikker på enda
      Svangerskapsdagbok

Comment

Besteforeldre er vanskelige å finne gaver til

Heldigvis er det noen av dem som har faste gaveønsker, og noen som er flinke til å ønske seg konkrete ting, men sitter fremdeles igjen med noen som "bare ønsker seg snille barn og barnebarn"... Og det er jo fint at de ikke ønsker seg vanskelige, dyre ting, men har jo lyst til å gi noe fint og nyttig

Funderer også på julekortet i år. I fjor fikk vi tatt et kjempefint bilde av frøkna som var julepyntet og lekte med en julekule, men i år skal vi ha to barn som forhåpentligvis er samarbeidsvillige og glade... Tror vi må sette av en hel dag
        Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

• Re: Den store skravletråden

Hihi, lykke til Klara

Comment

• Re: Den store skravletråden

På Universitetet, prøver å lese.

Men så trøtt og lei og umotivert da gitt.

Comment

Julekort blir en utfordring ja! I fjor var det "greit" med en baby som forholdt seg ganske rolig og ei på 2 1/2 som likte å være prinsesse i kjolen sin. I år har vi ei på 3 1/2 som blir sint når vi tar bilder av henne, og ei på 1 1/2 som elsker å lage ablegøyer foran kamera, men som også helst skal SE bildet samtidig som det blir tatt... Smells like trouble...

Comment

• Sv: Re: Den store skravletråden

Opprinnelig lagt inn av Me87 Se innlegg
                På Universitetet, prøver å lese.

Men så trøtt og lei og umotivert da gitt.
                Sender deg litt motivasjon!

Comment

Takk for det, Me87

Sender også litt motivasjon og en digital kopp med kaffe

*

Hi hi, NS høres akkurat ut som Frøkna, lillemånestråle. Alle bilder vi har av henne er uklare bilder av at hun strekker seg mot kameraet
                  Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Herre gud, det nærmer seg jul med stormskritt!
                    I morgen blir den første julegava kjøpt Den er til mamma og pappa, til å ha på hytta. Julepynten er henta opp fra loftet til svigerforeldrene mine, da vi leide leilighet der til april i år - og hadde glemt at den var der. Så nå står den i gangen, under trappa. Hver gang minien går forbi så sier han "IDAG er det jul!" eller "Jeg elsker nissen mamma! Og nissen er glad i meg!"
                    Blir spennende og feire jul i eget hjem - kanskje med en spire i magen?

Comment

• Re: Sv: Den store skravletråden

Opprinnelig lagt inn av lillemånestråle Se innlegg
                      Julekort blir en utfordring ja! I fjor var det "greit" med en baby som forholdt seg ganske rolig og ei på 2 1/2 som likte å være prinsesse i kjolen sin. I år har vi ei på 3 1/2 som blir sint når vi tar bilder av henne, og ei på 1 1/2 som elsker å lage ablegøyer foran kamera, men som også helst skal SE bildet samtidig som det blir tatt... Smells like trouble...
                      Haha, ser det for meg Sånn er vår gutt også - vil se bildene i det de blir tatt

Opprinnelig lagt inn av lillemånestråle Se innlegg
                      Sender deg litt motivasjon!
                      Takk for det

Opprinnelig lagt inn av *Klara* Se innlegg
                      Takk for det, Me87

Sender også litt motivasjon og en digital kopp med kaffe

*

Hi hi, NS høres akkurat ut som Frøkna, lillemånestråle. Alle bilder vi har av henne er uklare bilder av at hun strekker seg mot kameraet
                      Takk for det

Comment

Lykke til med studeringa Me87!

Vi sitter no her og glor og venter på at nye bilen blir klar med skilter så vi kan begynne heimturen. Vofsen kjeder seg...ho ligger i buret sitt på selger sitt kontor og bjeffer kvar gang nokon nærmer seg
                        Og magen min rumler! Trenger mat snart!!
                        Svangerskapsdagbok

Comment

Opprinnelig lagt inn av Henniie Se innlegg
                          Herre gud, det nærmer seg jul med stormskritt!
                          I morgen blir den første julegava kjøpt Den er til mamma og pappa, til å ha på hytta. Julepynten er henta opp fra loftet til svigerforeldrene mine, da vi leide leilighet der til april i år - og hadde glemt at den var der. Så nå står den i gangen, under trappa. Hver gang minien går forbi så sier han "IDAG er det jul!" eller "Jeg elsker nissen mamma! Og nissen er glad i meg!"
                          Blir spennende og feire jul i eget hjem - kanskje med en spire i magen?
                          Hi hi, så herlig

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
                          Vi sitter no her og glor og venter på at nye bilen blir klar med skilter så vi kan begynne heimturen. Vofsen kjeder seg...ho ligger i buret sitt på selger sitt kontor og bjeffer kvar gang nokon nærmer seg
                          He he, kansje hun synes de trenger en vakthund

Comment

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
                            Lykke til med studeringa Me87!

Uuh, ny bil! Hvilken da? Vi har akkurat kjøpt oss Volvo V50. Sitat sambo "jeg som aldri skulle ha meg hverken diselbil eller stasjonsvogn, også endte jeg opp med å slå to fluer i en smekk! Alt du får meg til å gjøre..."

Comment

Opprinnelig lagt inn av *Klara* Se innlegg
                              He he, kansje hun synes de trenger en vakthund
                              Spørs det
                              Vi kom oss no endelig avgårde etter ei stund, og selgeren tipsa oss om en tyrkisk resturant ikkje langt unna, så der spiste vi middag
                              Gubben var så fornøyd med maten at han var på nippet å ville flytte til Drammen
                              Så vi kan jo lage litt reklame: om nokon liker tyrkisk mat og befinner seg i Drammen så heiter resturanten Kappadokia og ligger på Torgeir Vraas plass 1
                              Gubben meiner vi må kjøre innom Drammen kvar gang vi skal til Oslo i framtida

Opprinnelig lagt inn av Henniie Se innlegg
                              Uuh, ny bil! Hvilken da? Vi har akkurat kjøpt oss Volvo V50. Sitat sambo "jeg som aldri skulle ha meg hverken diselbil eller stasjonsvogn, også endte jeg opp med å slå to fluer i en smekk! Alt du får meg til å gjøre..."
                              Hehe
                              Kvinna får ofte siste ordet trur eg
                              Eg fekk velge mellom Ford Focus stasjonsvogn og Ford Kuga SUV. Blei Ford Kuga, sjølv om stasjonsvogna såg veldig fin ut...og var litt rimeligere. Men eg er ikkje så glad i stasjonsvogner...
                              Kugaen er flott! God å kjøre også
                              Firehjulstrekk, automatgir og diesel. Gubben er fornøyd, han har pussa og vaska og sitter på kveldene og sjekker på nett kva han kan kjøpe for å "blinge" den opp litt
                              Svangerskapsdagbok

Comment

Høres bra ut Jeg vurderte Toyota Auris Touring Sport, men ble volvo

Comment

Working...
                                X