Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• lillemånestråle
    replied
    Sv: Den store skravletråden

Etter min erfaring med mine to jenter, så tenker jeg at han er kommet i den perioden at han kanskje begynner å føle seg innestengt i sprinkelsenga. Noen barn får det sånn. Begge mine hadde en sånn runde, og da bedra det seg med en gang når vi skifta over til vanlig barneseng. Lykke til!

Leave a comment:

• Maida
    replied

Trenger litt tips Har en gutt på 19 mnd, som har lært seg å klatre ut av sprinkelsengen. I natt så brukte vi 3 timer på å få han til å sove, han hylte og skrek og klatret ut. Er det noen som har gode tips på hvordan vi skal få slutt på dette? Noen som har vært gjennom det

Leave a comment:

• Becca82
    replied

Opprinnelig lagt inn av Lottan Se innlegg
    Hallo.. går hjemme med en 2,5 åring, fosterbarn, h*n går ikke i barnehage. Dere som er hjemmeværende med barn i samme alder, hva gjør dere hele dagen? Er tom for ideer og barnet leker dårlig på egen hånd.
    Åpen barnehage, turer i skogen, lage mat og bake, kanskje dere har barnesanggruppe der dere bor? Er en fb gruppe for jjemmeværende mødre som møtes rundt forbi, kanskje det kunne være noe å sjekke opp?

Leave a comment:

• Lottan
    replied

Disse tingene er vanlige i hverdagen vår men dette er bare noe h*n holder på med i 2min av gangen.. men takk

Leave a comment:

• Henniie
    replied
    Re: Den store skravletråden

Opprinnelig lagt inn av Lottan Se innlegg
    Hallo.. går hjemme med en 2,5 åring, fosterbarn, h*n går ikke i barnehage. Dere som er hjemmeværende med barn i samme alder, hva gjør dere hele dagen? Er tom for ideer og barnet leker dårlig på egen hånd.
    Tegner, maler, puslespill, leser bøker, baker noe enkelt noe som f.eks boller, går ut på lekeplassen, hører på barnesanger på spotifty, Lego... Håper det var til litt hjelp

Leave a comment:

• Lottan
    replied

Leave a comment:

• Henniie
    replied

Fancy ;p

Leave a comment:

• Me87
    replied

Jepp

Leave a comment:

• Henniie
    replied

Ladder den i nedoverbakker og sånn ?

Leave a comment:

• Me87
    replied

Med vår elbil er det 10-15 kroner for å fylle fra tom til full tank. Og max rekkevidde er 199 km.

Leave a comment:

• Henniie
    replied

Ja, neste gang blir det hybrid etter min mening og det tiltross for at vi bare bruker 0,54 på mila

Leave a comment:

• Me87
    replied

Var jeg som bestemte bilen her Men fikk mannen fort med på ideen, og vi er strålende fornøyde begge to.

Har en Nissan Leaf. Kjøpte den splitter ny for ca et år siden.

Leave a comment:

• lillemånestråle
    replied

Bil skjønner jeg meg ikke på, så det får mannen ta seg av Ikke kjører jeg selv heller, så Han drømmer visst om Volvo da.

Leave a comment:

• echs
    replied

Opprinnelig lagt inn av Henniie Se innlegg
    Høres bra ut Jeg vurderte Toyota Auris Touring Sport, men ble volvo
    Vi har også vore innom tanken på Volvo, men blei med tanken denne gang

Opprinnelig lagt inn av Kita83 Se innlegg
    Her sitter jeg i bilen å venter på at min samboer og en venn av han skal bli ferdig med å skifte bremseklosser på begge bakhjulene.
    Greit med handy menn

Leave a comment:

• Kita83
    replied

Her sitter jeg i bilen å venter på at min samboer og en venn av han skal bli ferdig med å skifte bremseklosser på begge bakhjulene.

Leave a comment:

Working...
X