Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store skravletråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Løva83
    replied
    Sv: Den store skravletråden

heisann alle prøvere og foreldre! Jeg er 1 uke over tr sin tid, har noen symptomer som ømme bryst, humørsvingninger, kvalm om mårran etc. Har ikke tatt test enda, venter en stund til,men dette ser lovende ut.

Leave a comment:

• Løva83
    replied

her skinner sola idag bak et lett skydekke

Leave a comment:

• Me87
    replied
    Re: Sv: Den store skravletråden

Opprinnelig lagt inn av R-K Se innlegg
    Da vi kom ut døra på helsestasjonen hadde dey begynt å regne.. Jeg angrer, såå mye koseligere med sol.
    Nå blir det pakking!

Her skulle det ikke regne idag, men når jeg tok med meg terassebeisen og rulla ut, da kom regnet.

Leave a comment:

• R-K
    replied

Da vi kom ut døra på helsestasjonen hadde dey begynt å regne.. Jeg angrer, såå mye koseligere med sol.

Leave a comment:

• Me87
    replied
    Re: Sv: Den store skravletråden

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
    Aha, ja det var dvergpuddel den eg passa, og ho var heilt skjønn
    Omtrent på størrelsen med Çilek trur eg. Sikkert veldig søt som toy

R-K, du kan få været her....pøsregn!
    Ja, toy er 2-3 kg, og dverg er vel 3-7 kg om jeg husker riktig

Her er det opphold. Men meldt regn i morgen.
    Sol igjen fra lørdag

Opprinnelig lagt inn av Løva83 Se innlegg
    Her har vi kommet inn i vår nye leilighet, vi leier har ikke råd til å kjøpe enda, sitter her alene mens mannen sover. Har regna en hel del i dag,men nå ser ut til å lette, er varmt å, 20 grader faktisk. Og sola prøver å komme seg igjennom det tunge skydekket,men ser ikke yr til å lykkes.

Her vi bor nå er helt nytt, ferdigbygd i år. Den er 70 kvadrat m/ 2 soverom
    Gratulerer med å ha flyttet inn i ny leilighet Så deilig!

Leave a comment:

• Løva83
    replied

Her har vi kommet inn i vår nye leilighet, vi leier har ikke råd til å kjøpe enda, sitter her alene mens mannen sover. Har regna en hel del i dag,men nå ser ut til å lette, er varmt å, 20 grader faktisk. Og sola prøver å komme seg igjennom det tunge skydekket,men ser ikke yr til å lykkes.

Her vi bor nå er helt nytt, ferdigbygd i år. Den er 70 kvadrat m/ 2 soverom

Leave a comment:

• echs
    replied

Aha, ja det var dvergpuddel den eg passa, og ho var heilt skjønn
    Omtrent på størrelsen med Çilek trur eg. Sikkert veldig søt som toy

R-K, du kan få været her....pøsregn!

Leave a comment:

• R-K
    replied

Det ser lovende ut! Det er varmt men sola har forsvunnet og det er bare skyer så langt jeg kan se!

Leave a comment:

• Me87
    replied
    Re: Den store skravletråden

Ja, de er veldig søte synes jeg

De finnes i fire størrelser. Vi skal ha den minste størrelsen. Men i samme kull kan det bli både toy (den minste) og dverg (den nest minste), så det kan være hun blir dverg, selvom hun nå ser ut til å være toy.

Har jo hatt flere chihuahua tidligere, men ønsket nå å prøve en ny rase. Liker at det er en intelligent og lettlært rase, som er en fin familiehund, og som ikke røyter.

Nå har vi (det vil si mannen ) en wachtelhund. Det er en jakthund som min mann bruker til blant annet rådyrjakt.
    Gleder meg til å få en selskapshund i hus igjen Min siste chihuahua døde av akutt hjertesvikt i desember.

Blir spennende med husplaner for dere da Echs. Får håpe hun vil selge til dere etterhvert

Håper det blir dårlig vær der du holder til R-K, så du får pakket litt

Leave a comment:

• echs
    replied

Små pudler er så søte! Har en liten en rett her i nabolaget, men usikker på kva versjon det er (pudler kommer i så mange varianter føler eg?)
    Hadde litt lyst på puddel sjølv etter å ha passa ei for mamma si venninne, den var så skjønn!
    Blir nok kjempekoselig med ei lita hundejente, vi angrer hvertfall ikkje! Kan ikkje skjønne korleis vi hadde det uten henne, må ha kjeda oss fryktelig

Greit å ha tomt i vente da Blir litt slik her også, om vi skal kjøpe den. Mamma vil beholde huset så lenge som mulig, men ho blir pensjonist om 3 år og da blir det dyrt å beholde for ho.
    Så håper ho i det lengste at det skal dukke opp nokon som har lyst å pusse det opp i stedet for å rive...derfor vil ho egentlig ikkje selge til oss
    Men trur ho skal vente lenge på den ildsjela som skal pusse opp det huset, så trur vi har en god sjans, må berre få ho med på planen vår
    Har ikkje lyst å bli uvenner med ho heller, blir litt ekstra når en kjøper av familie...hvertfall mamma, som heilt sikkert vil blande seg oppi planene våre alt ho klarer

Masse lykke til med flytting da R-K, kjekt å flytte inn i nytt og heilt eget!
    Akkurat pakkinga er vel ikkje så spennende, men å pakke opp igjen å ordne i nye huset blir sikkert kjekt!

Leave a comment:

• R-K
    replied

Absolutt, mem er ikke helt motivert for å begynne. Var i gang men stoppet seg etter et par dager. Nesten så jeg håper på dårlig vær igjen, så jeg kan pakke mens lillemor sover i stedet for å sole meg.

Leave a comment:

• Me87
    replied

Takk R-K!

Så gøy med flytting! Bare tre uker igjen ja. Lurt å begynne pakkinga da

Leave a comment:

• R-K
    replied

God bedring, Me87!

Så spennende med husplaner, echs. Vi flytter til nytt hus om 3 uker, storgleder meg til noe helt eget uten naboer både vegg-i-vegg og over og overalt. Burde vel kanskje begynne å pakke så smått, hvertfall rydde i klær...

Leave a comment:

• Me87
    replied

Takk for det

Det er en brun toypuddeltispe

Så spennende med husplaner!

Vi venter selv på tomt. Det kan ta litt tid, men det er igrunn greit, for fra høsten blir vi studenter begge to. Så kan være greit å vente til vi er ferdige utdannet

Leave a comment:

• echs
    replied

Så kjedelig med sjukdom, og særlig når medisinen ikkje virker! Ønsker deg riktig god bedring!
    Spennende å få kvalp snart, kva rase var det? Mulig du har fortalt tidligere, for eg er så dement

Eg er begynt med hus-planer.
    Skummelt egentlig, særlig siden eg ikkje føler vi har behov for et hus, men kjekt å drømme litt
    Vi har nemlig lenge snakka om å kjøpe tomta etter bestemora mi og bygge der. Mamma eiger den no, men ho er interessert i å selge snart. Veit ikkje om nokon av søskena mine som er interessert, er jo berre eg som bur igjen her!
    Berre tenker at så lenge det kun er eg og gubben så har vi ikkje behov for hus, men om vi får barn er det nok meir aktuelt. Hadde vore kjekt å beholde tomta i familien, den ligger fint til....men vi har ikkje tenkt å beholde huset, for det er så dårlig!
    Så no drømmer eg om hus og hage

Leave a comment:

Working...
X