Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Noen som vet? Konisering og oppføling

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som vet? Konisering og oppføling

Hei,
    Jeg ble i fjor høst plaget med store blødninger etter samleie pluss at jeg plutselig ble våt ned til anklene når jeg sto på kjøkkenet,bare vann som kom ut, sykehuset lurte på om jeg var gravid, noe jeg ikke var så ble spekulasjoner på om det kunne vært en større cyste det gikk hull på.. Ble tatt celleprøver, viste forandringer, biopsi viste grad 3.
    i nov ble jeg operert, ble også plaget fra desember med store smerter og ingen mens, hadde grodd feil så i slutten av februar i år hørte endelig legene på meg, pga høy crp vell og merke, og jeg fikk ul og fikk bekreftet at alt var grodd helt sammen og at hver mens ikke kom ut men hopet seg opp i livmor slik at det til slutt hadde gått infeksjon i. Fikk stukket hull oppi der og alt kom ut.
    Nå er det på tide med ny prøve på sykehus, skal inn på onsdag. Det jeg lurer på er om noen der vet om man tar vanlig celleprøve eller om jeg må igjennom en ny biopsi?
    Jeg sitter her og håper på at det er vanlige celleprøver som blir tatt for biopsi var fælt :O

Har også fått forbud mot graviditet før jeg har vært på denne timen da hun vil sjekke at alt er bra før jeg får prøve igjen, vil ha nr 2 nå siden jeg blir 30 i år og dattera vår er 5 år så håper virkelig vi kan hive oss rundt å prøve å bli gravide, og håper det går like enkelt for seg som tidligere da jeg hadde meget lett for å bli gravid

Hilsen fra Trine og på forhånd takk for svar
    Last edited by trine1986; 21-05-16, 12:36.

Sv: Noen som vet? Konisering og oppføling

Hei!
    De fleste tar en celleprøve i oppfølgingen, men det høres ut som ting ble litt annerledes for deg. Jeg ville tatt en telefon dit og spurt
    Lykke til med prøve OG en graviditet når den tid kommer

Comment

Re: Noen som vet? Konisering og oppføling

Ja ble veldig mye rart etterpå, å allerede i januar ringte jeg sykehuset å sa ifra at noe var galt og jeg ville snakke med gynekologen som hadde kalt meg inn, hun nektet på at det gikk an, sa at det hadde aldri skjedd med hennes pasienter så jeg fikk heller få sjekket om jeg hadde feil med blindtarm,nyrer,galleblære osv. Men fikk jo motbevist henne da jeg fikk rett i at feilen faktisk kom av operasjonen og at det hadde grodd feil.
      Så nå håper jeg prøvene jeg skal ta kommer tilbake uten noen form for forandringer slik at jeg slipper mer av tøvet på sykehuset her :P
      Så kommer vell forhåpentligvis nr 2 en gang på nyåret neste år

Comment

Sv: Noen som vet? Konisering og oppføling

Får håpe alt er i orden!

Comment

Working...
        X