Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

vet ikke hva jeg skal gjøre? hjelp?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vet ikke hva jeg skal gjøre? hjelp?

Fikk i utgangspunktet vite at jeg ikke kunne bli gravid, men etter et mirakel skjedde det. Er 32 uker på vei,men fant ut for ca en uke siden at kjæresten har ligget med sin syke eks,nå mens jeg er på ferie..han har et barn med henne i fra før, og mora til barnet har vært et stort problem i vårt forhold. Ho har gått inn for å ødelegge siden dag en. Ho har nekta samvær,brukt barnet for det de er verdt til å kunne ødelegge mellom meg og kjæresten. Enda jeg og barnet har fått et utrolig godt samvær. De var sammen og hadde et forferdelig forhold i ca 4 år, og kan si at hun er sykiskustabil nermere sagt psykopat. Ho er ikke velkommen i hannes familie mer, og de takler henne ikke.. Å kjæresten min har kun snakka dritt og hatet henne for hvordan hun har styrt på de 2årene mens vi har vært sammen. Det er en laaang historie på alt som har skjedd opp igjennom.. å jeg hadde aldri trodd at min kjæreste kunne finne på å gå til sengs med ho etter alt dette.. han har alltid sagt at han elsker meg over alt,aldri hatt det så bra i et forhold før og gleda seg endelig til å kunne få være med å oppleve en baby fra dag 1 til livet ut, sammen med meg.. men så måtte dette skje... jeg unnskylder han ikke for det han har gjort..Men eksen har selv sagt til sine venninner (men selvfølgelig nekter det til min kjæreste) at hun har planlagt dette fra da vi fortalte at vi venta barn,å har venta på når sjansen kunne by seg-for å kunne ta hevn... å i løpet av de 2årene har jeg merket at kjæresten har nesten hatt to personligheter når det kommer til eksen,akkurat som at hun har en makt over han..flere ganger det har skjedd at jeg nesten må "vekke han ut fra en boble "...få han til å våkne,å ikke falle i fella med å bli venn med ho..
    Han ligger i anger,frustrasjon og forstår ikke hva som gikk av han, og hvordan det har skjedd... vi har snakka endel sammen..
    jeg er totalt ødelagt, og vet ikke hva jeg skal gjøre...?? Kaste han på dør?? Har aldri elsket noen slik som jeg elsker han,og vi har hatt et utrolig hardt men sterkt forhold siden vi traff hverandre..
    akkurat nå "hater jeg at jeg elsker han" på en måte... venter jo barn med han,og tilliten er totalt nedbrutt...å vet ikke om tilgivelse finnes for noe sånt?? Man gjør jo ikke sånt mot en man elsker uansett,gravid eller ikke??! Huff, alenemamma var og er min største frykt..aldri vært i tankene mine.. hjelp

Sv: vet ikke hva jeg skal gjøre? hjelp?

Greier kun å se for meg hva du må føle... dette er jo en forferdelig ting å måtte gå gjennom for hvem som helst. Nå kjenner jo jeg verken deg eller typen din, eller hva slags forhold dere har- men hadde jeg vært i samme situasjon ville jeg ikke greid å ta kjæresten min tilbake. Jeg ville ikke stolt på han etter noe sånt, det ville vært enklere å være alene enn å fortsette. Hvis han hadde vært utro, så hadde jo verken han eller forholdet vårt vært det jeg trodde det var.

Å gå ut av et forhold er vanskelig, men du fortjener bedre. Du fortjener noen som elsker og setter pris på deg så mye at ingen syk eks kan manipulere eller komme imellom dere. Jeg tror det vil være sunnere for deg å være alenemamma enn å bruke masse energi på å fikse noe som viste seg å ikke være verdt det. Din nye kjærlighet frem til da er den nydelige babyen din som fortjener en glad mamma. Du skal se at det kommer til å gå fint

Comment

Re: vet ikke hva jeg skal gjøre? hjelp?

Kjære vene så forferdelig trist!
      Har opplevd utroskap i forhold tidligere, men ikke noe som kommer i nærheten av dette.
      Du må tenke nøye igjennom hva du vil og hva som blir det rette valget for deg og ditt barn. For det et faktisk dere to som er de viktigste nå.
      Kommer du til å klare å gå inn i et GODT forhold med mannen igjen?
      Hvordan skal du forholde deg til bonusbarnet og x'n i framtiden?

Jeg vet det er frustrerende å skal ta slike valg når man er i svangerskapet og at man stresser fordi man gjerne vil ha alt klar til den lille kommer. Men prøv å gi deg selv god tid og pustepauser i mellom all tankekverninga.
      Lykke til!
      Sender deg en klem

Comment

Working...
      X