Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Har et dilemma angående bursdager, noen råd?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har et dilemma angående bursdager, noen råd?

Hei!

Sønnen min er nå invitert i tre bursdager, i to av de er det tre gutter som har gått sammen, og en av de er det to gutter som feirer sammen. Men i alle tre, er det kun en han kjenner - resten går i andre klasser. De har liksom bedt klassen + noen andre kompiser utenom. Skal man da ha med gaver til alle sammen? De gir jo 100kr til hverandre nå, så det vil si at jeg må ut med 800kr! :O Eller kan man gi kun til den man kjenner og som har invitert deg? Vil ikke gjøre noe som kan bidra til at det blir ubehagelig for noen...så derfor må jeg spørre dere om råd

Sv: Har et dilemma angående bursdager, noen råd?

Hei! Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Men hadde nok følt det litt "urettferdig" at jeg måtte kjøpt gave til 5 istedenfor 2. En mulighet er jo å kjøpe gaver som er billigere enn 100,- sånn at alle kan få. Bedre råd har jeg dessverre ikke. :/

Comment

Takk! Jeg tenkte det samme - endte opp med at jeg fant bøker som var på tilbud til alle sammen (50kr) - så da løste det seg Men var flere som kun hadde med til en, så begge løsningene går vel fint tenker jeg!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Adelante Se innlegg
        Takk! Jeg tenkte det samme - endte opp med at jeg fant bøker som var på tilbud til alle sammen (50kr) - så da løste det seg Men var flere som kun hadde med til en, så begge løsningene går vel fint tenker jeg!
        Godt å høre det løste seg! Tilbud er en reddende engel!

Comment

Working...
        X