Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ensom som prøver

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ensom som prøver

Hei dere..

Jeg bor på bygda i Setesdal..
    Er nå 47 år og vært prøver en god stund..her er det ikke lett å være "opp i åra" å være prøver,folk dømmer deg ganske lett..så er ikke lett å prate med folk om at vi er prøvere,at vi ønsker oss barn ect.
    har fått høre at er vel på tide dere gir dere nå..ja det var for 3 år siden..så etter det har jeg ikke snakket om det til de rundt meg her..
    Føler meg ensom.. til tross for at jeg har mannen min og familie og venner..men kan liksom ikke prate med de om dette(med mannen min kan jeg prate om alt altså..)
    Noen andre som er i samme situasjon?

Sv: Ensom som prøver

Hei, velkommen hit!
    Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men kan forestille meg at det kan bli ensomt ja... I utgangspunktet er jo ikke prøvetiden noe de fleste snakker så åpent om med de rundt seg, men her inne er man jo anonym (eller så anonym man ønsker å være) og man kan dele opplevelser, tanker og følelser med andre i samme situasjon. For min del har det vært kjempe viktig, både i prøvetiden og i babytiden. Kom gjerne inn i prøvegruppen her på mammanett! Kanskje du finner noen som er i lignende situasjon som deg og/eller en fin heiagjeng håper å se deg der

Comment

Re: Sv: Ensom som prøver

Opprinnelig lagt inn av thexx Se innlegg
      Hei, velkommen hit!
      Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men kan forestille meg at det kan bli ensomt ja... I utgangspunktet er jo ikke prøvetiden noe de fleste snakker så åpent om med de rundt seg, men her inne er man jo anonym (eller så anonym man ønsker å være) og man kan dele opplevelser, tanker og følelser med andre i samme situasjon. For min del har det vært kjempe viktig, både i prøvetiden og i babytiden. Kom gjerne inn i prøvegruppen her på mammanett! Kanskje du finner noen som er i lignende situasjon som deg og/eller en fin heiagjeng håper å se deg der
      Tusen takk..ja kommer gjerne inn dit. klem

Comment

Working...
      X